Voltman heeft dan al veel zonnedanskes geplaceerd als je zijnen kroost bekijkt!black knight wrote:Als daar maar geen kinderkes van komen ???the voltman wrote: k'zou beter mijnen zonnedans nen keer doen zeker![]()
greetings the voltman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
24/06/07 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Dat klopt de 75 km maakt al direct een lus, een belangrijk stuk dat juist door de 75 km gedaan word is oa aardooiebos.Horsepower wrote:Brigandbikers, nog een aantal vragen over het parcours :
1. Als ik het hier allemaal goed lees, maakt de toer van 75 (77) km bij de start (of kort erna) een bijkomende lus van zo'n 20 km, om daarna aan te sluiten bij de toer van 55 (56) km en 30 (32) km. Klopt dit ?
2. De toer van 75 km telt 57 onverharde zones (goed voor zo'n 42,6 km), terwijl de toer van 55 km ongeveer 42 onverharde zones telt. Welke zijn de belangrijkste zones die enkel door de tocht van 75 km worden aangedaan ?
Groeten.
Horsepower
Maar onze parcoursbouwer Davy is daar natuurlijk best van op de hoogte, ikzelf sta in voor het klaarmaken van de tecnische stukken, en het achterste stuk van crosparcours (bosje) stond echt vol van de netels, maar gisterenavond tot 22h15 gebosmaaid en je kan der nu perfect door zonder geneteld te worden.
Ook de uitpijlploegen zijn gisteravond op pad geweest.
Greetings the voltman
Greetings the voltman
Door de eerste splitsing (na +/-1km) mist de 55km vooral Ardooie bos + de off road ernaartoe via meulebeke(tot over pittemstraat).Horsepower wrote:Brigandbikers, nog een aantal vragen over het parcours :
1. Als ik het hier allemaal goed lees, maakt de toer van 75 (77) km bij de start (of kort erna) een bijkomende lus van zo'n 20 km, om daarna aan te sluiten bij de toer van 55 (56) km en 30 (32) km. Klopt dit ?
2. De toer van 75 km telt 57 onverharde zones (goed voor zo'n 42,6 km), terwijl de toer van 55 km ongeveer 42 onverharde zones telt. Welke zijn de belangrijkste zones die enkel door de tocht van 75 km worden aangedaan ?
Groeten.
Horsepower
Eveneens zit er nog een tweede splitsing voor de 55 ter hoogte van Hulste
die eigenlijk een shortcut is die toegevoegd is om de km's juist te krijgen.
Dan mis je de passage aan de muizelmolen zelf.
Die tweede splitsing kun je eventueel negeren dan heb je nog een mooie passage bij en +/-3km extra op je 56km.
De 76 blijft uiteraard het mooist om te biken al zijn de kortere lussen ook volwaardige en gevarieerde tochten.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Hoeveel bedraagt de inschrijvingsprijs voor de 75???
Ik kom met de bike en t'is maar dak genoeg geld meeheb,hé
En misschien de andere ook eens vermelden,dankt u.
(Hier en op affiche nergens teruggevonden)
Ik kom met de bike en t'is maar dak genoeg geld meeheb,hé
Bij de inschrijving betaal je als niet aangeslotene 3,00 € voor volgende afstanden; 33 en 55 km, en voor de 75 km. geef je 3,75 €veeteeteetje wrote:Hoeveel bedraagt de inschrijvingsprijs voor de 75???
Ik kom met de bike en t'is maar dak genoeg geld meeheb,hé![]()
Met vergunning is dit slechts 1,75 € voor de 33 en de 55 km en voor de 75 km is dit maar 3 eurokes!!!
Dus, voor dat alles wat u zal worden voorgeschoteld is dit S U P E R G O E D K O O P!
En nu maar hopen op een beetje goed weer van hierboven