Geen geld over
9 juni regiotour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zijt daar maar zeker van....Als ze nu nog ver genoeg uiteen lagen dan kon je nog lol maken maar ze liggen net zo dat ge alleen maar zit te vloeken.....Devilex wrote:Die putten en hobbels zijn nog het vermoeiendste vind ikpvandebe wrote:1) Het blijft altijd meestal op en af gaan, al is het niet echt bergop
2) Van alle putten en gaten en hobbels word je ook wel moe
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
pvandebe wrote:Rij zo mee en zorg voor je eigen bevoorrading.....Hubertje wrote:Ik kan ook ni waarschijnlijk..
Geen geld over
Trouwens, 'k vermoed dat er genoeg afvallers zullen zijn die zich voordien ingeschreven hebben gezien de vooruitzichten....
Dat vind ik nu eens een volledig verkeerde ingesteldheid! En qua verzekering? Als er iets gebeurt? Profiteren van de inspanningen van een ander?
Da kan dus nie hé...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Ik ga hem zeker niet beletten om zijn favoriete sport te doen, maar zwart rijden?pvandebe wrote:Hola rockrider. Hij zegt wel dat ie geen geld heeft èh.
In dat geval ga je 'm toch niet beletten z'n geliefde sport te beoefenen ?????
Of wil er hier iemand Hubertje sponseren ?
Als respect voor een organisatie vind ik dit gewoon niet kunnen.
Als je geen geld hebt voor een TT, dan zijn er ook nog vaste routes om te doen.
Nu, dat is mijn mening hé.
@Hubertje, met alle respect zunne, want ik weet dat je echt gebeten bent van de MTB microbe...
Vraagje, deze tour bolt waarschijnlijk voornamelijk (enkel) over asfalt? Een bandje met weinig profiel is dus aan te raden?
EDIT: Na het lezen van de pdf daagt het mij dat dit dus wel degelijk een MTB-route is
@ Discussie hierboven:
Ik denk niet dat zoiets op poten wordt gezet om er winst uit te halen. In tegendeel wordt zoiets waarschijnlijk zwaar gesubsidieerd door vadertje staat om sport en de fietssport in het bijzonder te promoten. Dus het 'profiteren van' is een beetje misplaatst. Ik versta de reactie maar dan eerder moest het om een kleinere TT gaan ingericht door een fietsclub ofzo. Wat betreft verzekering, je hebt 1000 en 1 manieren om verzekerd te zijn tijdens het fietsen.
EDIT: Na het lezen van de pdf daagt het mij dat dit dus wel degelijk een MTB-route is
@ Discussie hierboven:
Ik denk niet dat zoiets op poten wordt gezet om er winst uit te halen. In tegendeel wordt zoiets waarschijnlijk zwaar gesubsidieerd door vadertje staat om sport en de fietssport in het bijzonder te promoten. Dus het 'profiteren van' is een beetje misplaatst. Ik versta de reactie maar dan eerder moest het om een kleinere TT gaan ingericht door een fietsclub ofzo. Wat betreft verzekering, je hebt 1000 en 1 manieren om verzekerd te zijn tijdens het fietsen.
Last edited by formax on Thu 07 Jun 2007 11:49, edited 1 time in total.
Als dat net toevallig die dag je "vaste" route is ????Rock Rider wrote: Als respect voor een organisatie vind ik dit gewoon niet kunnen.
Als je geen geld hebt voor een TT, dan zijn er ook nog vaste routes om te doen.
Nu, dat is mijn mening hé.
@Hubertje, met alle respect zunne, want ik weet dat je echt gebeten bent van de MTB microbe...
'k Vind het wel kunnen. Trouwens, 'k veronderstel dat er net als mij van die gasten zijn die zo goed als alle bevoorradingen links (of rechts) laten liggen. Dan mag 'k eigenlijk mijn bevoorradingen toch weggeven ook....