28/05/07 Ardennes Trophy Theux 60 of 90 km

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
C-Man
Mountainbiker

Post by C-Man »

Het weerbericht via de site van de bodemdeskundige dienst veranderd ook deze week met de dag amaai nie.....................
eergisteren gaven ze nog héél véél regen 18.0mm en neerslagkans van 90 % en een bewolkingsgraad van 95% met minder dan 1 uur zonneschijn en opmerking zwaar bewolkt op maandag. Vandaag ziet het er ineens (in vergelijking met voorgaande) veel beter uit : 3.2 mm , 68% en 62% en meer dan 6 uur zon met opmerking opklaringen.
Het WE ziet er dan maar heel somber uit.
Dus als we nog effe wachten gaat er geen drup vallen en de zon volop schijnen de maandag. [-o< :^o Het kan ook terug andersom zijn ook. :roll:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

C-Man wrote:Het weerbericht via de site van de bodemdeskundige dienst veranderd ook deze week met de dag amaai nie.....................
eergisteren gaven ze nog héél véél regen 18.0mm en neerslagkans van 90 % en een bewolkingsgraad van 95% met minder dan 1 uur zonneschijn en opmerking zwaar bewolkt op maandag. Vandaag ziet het er ineens (in vergelijking met voorgaande) veel beter uit : 3.2 mm , 68% en 62% en meer dan 6 uur zon met opmerking opklaringen.
Het WE ziet er dan maar heel somber uit.
Dus als we nog effe wachten gaat er geen drup vallen en de zon volop schijnen de maandag. [-o< :^o Het kan ook terug andersom zijn ook. :roll:
het is die 14,2 van de zaterdag die me zorgen baart :-?
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

whatever the weather..........laat ons ons amuseren en genieten
C-Man
Mountainbiker

Post by C-Man »

I´m singin´ in the rain, just singin´ in the rain
What a glorious feelin´, I´m happy again
I´m laughin´ at clouds so dark up above
The sun´s in my heart and I´m ready for love

Let the stormy clouds chase ev´ry one from the place
Come on with the rain, I´ve a smile on my face
I´ll walk down la Reid with a happy refrain
Just singin´, singin in the rain

Biking´ in the rain, dyu du du du du du
.............I´m happy again
I´m singin´ and Biking´ in the rain!
MTBart7
Mountainbiker

Post by MTBart7 »

We gaan toch geen watjes worden e!Anders moeten we indoormtbparcourkes gaan aanleggen :wink:

Tot maandag en hopelijk regent het niet... :-D
Steven H
Mountainbiker

Post by Steven H »

MTBart7 wrote:We gaan toch geen watjes worden e!Anders moeten we indoormtbparcourkes gaan aanleggen :wink:
Zorg maar dat de Sauodi's da nie lezen, die mannen zijn gek genoeg om dat dus effectief te gaan doen. Tot overmaat van ramp zou dat dan ook nog eens deftig "indoor" parkoer zijn ook :drunk: Zotjes... ben in dat indoor ski-ding geweest in Dubai, en er zijn redelijk wat outdoor ski-pistes die nog niet eens in de buurt komen. En ge zit dan in de woestijn....

Met geld en geduld kunde alles...
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Lap saucise, de eerste druppelkes zijn hier in Limburg "Bilzen" al gevallen. :evil:
TRAPPELEROS
Mountainbiker

Post by TRAPPELEROS »

Juw de mannen,

ik ga samen met m'n makkers van de Trappeleros voor de 60 km. Ben eens benieuwd naar het parcour en ik hoop dat het niet te veel van 't zelfde is als de laaste jaren. Begin het parcour bijna vanbuiten te kennen. Veel succes allemaal en tot maandag !!!
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

motorbiker wrote:De "figuurlijk" ouwe rotten raden mij enerzijds af, anderzijds aan, deze tocht te doen. Ik zal karaktergetrouw de positivo's volgen en er maandag staan.
Want als ik er dit jaar niet sta, zal ik er waarschijnlijk nooit meer staan (had ik maar 25 jaar eerder met mtb moeten beginnen).

Ik heb mijn les goed geleerd: Doseren, nogmaals doseren, bevoorradingen benutten, gepaste banden kiezen, en denken: na elke klim komt een afdaling.
Tot maandag.
Motorbiker, ik hoop dat je nog niet van gedacht veranderd zijt! Leg maar de goe moozebandjes op en tot maandag hé! (ikzelf leg voor en achter NN op, kweet niet of dit een goede keuze is maar kom, tzijn tenslotte de beentjes die tellen hé)
je kan mij herkennen aan mijn rode Cannondale regenfrakske, dan kunnen we elkaar nog wat moed inspreken :wink:
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

C-Man wrote:I´m singin´ in the rain, just singin´ in the rain
What a glorious feelin´, I´m happy again
I´m laughin´ at clouds so dark up above
The sun´s in my heart and I´m ready for love

Let the stormy clouds chase ev´ry one from the place
Come on with the rain, I´ve a smile on my face
I´ll walk down la Reid with a happy refrain
Just singin´, singin in the rain

Biking´ in the rain, dyu du du du du du