Benelux Cup Ronse 12&13/05/07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
jaja, er staan ons nog leuke en spannende wedstrijden te wachten met die 2 mannen. Ze zijn duidelijk aan elkaar gewaagd 
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
cyclon wrote:idd, het was mij nog niet opgevallen, vandaar zijn stuurfout bij die afdaling?
had er ook nog een mooie van hem en een kleine fan, bij zijn trailer, maar die is op de een of de andere manier opgeslokt door mijn dol gedraaid foto software programma
Is het deze cyclon, dat zijn mijn kids.
Greetings the voltman

- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »

Dit ben ikzelf in funklasse B, spijtig genoeg vroegtijdig moeten opgeven door zadelbreuk, dit was trouwens mijn eerste wedstrijd.
Greetings the voltman
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
Das jammer, maar je was blijkbaar niet de enige met problemen, op de uitslag staat er bij een stuk of 20 man => DNF. kvind da wel veel
btw, van waar komen die foto's ? staan die ergens op het net of zijn het gewoon privé pics ?
btw, van waar komen die foto's ? staan die ergens op het net of zijn het gewoon privé pics ?
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
cyclon wrote:sorry ja, het lijkt idd tijdens een klim geweest te zijn dat Nys ontsnapte (ik dacht nochtans dat meirhaeghe het tegen de speaker over een afdaling had), ik denk trouwens dat het net na het stuk was waar ik die eerste foto nam (met meirhaeghe reeds op een paar meters achterstand):
NOPE: Nys sprong weg in de dreef doordat hij het clever speelde met de gedubbelden (veranderde van spoor terwijl Rudi van Houts & Filip dit niet deden. Daarop tijdens de afdaling en zeer zeker op de zware klim heeft hij probleemloos de kloof vergroot (Filip moest op de klim efkens passen, waarschijnlijk nog van zijn foutje in de afdaling)
Ik ben een fanatiek Meirhaeghe fan, maar ik moest vaststellen dat Sven scherper en sterker voor de dag kwam, jammer van de lekke band, nu gaan we het nooit weten wie uiteindelijk de sterkste was.![]()
Als Sven zo blijft verder werken /evolueren dan beloofd het voor de toekomst.![]()
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws. ... che1_ronse
zo 13/05/07 - Filip Meirhaeghe heeft in Ronse de eerste manche van de Benelux-cup gewonnen. Meirhaeghe won solo in zijn achtertuin. Een lekke band nekte een sterke Sven Nys halfweg. Nys eindigde nog als derde.
Meirhaeghe koos, met Nys en twee anderen, snel het hazenpad. In de zesde ronde versnelde Nys op het steilste stuk van het parcours. Meirhaeghe moest passen. Maar een lekke band velde Nys nog.
"Na mijn stage in Spanje houd ik een goed gevoel over aan deze race", zei Sven Nys.
"Na die lekke band heb ik de achterstand toch op een minuut kunnen houden. Dat geeft me enorm veel vertrouwen."
Filip Meirhaeghe was blij met zijn zege. "Dit is een zeer zwaar, maar mooi parcours en er waren veel supporters. Ik moest hier wel voor de zege gaan."
"Toen Nys aanviel werd ik even gehinderd door een gedubbelde renner en maakte ik een stuurfout. Maar toen reed hij lek. Spijtijg, want het had een mooie strijd kunnen worden."
"Nu denk ik aan de wereldbekerwedstrijd in Offenburg. Mijn doelstelling? De toptien", zei Meirhaeghe."
-
De Janssens
- Mountainbiker
- Mister T.
- Mountainbiker
Hé, super! Sta er ook op (allé, in de hoek van de foto, vanaf de schouders). Ook die technische helling met de fiets aan de hand aan het opgaansylfke wrote:Dit zijn mijn foto's van de elite en de fun B
http://foto.zita.be/SchizO
Trouwens, sylfke, ik denk dat ik u herinner. Op een bepaald moment zat je met een camera (digitale reflex met tamelijke lens?) langs de klim van het technisch gedeelte naar de top van het muziekbos aan de rechterkant van de baan, vlak bij een witte muur... kan dat zijn?
Ik was trouwens ook zeer herkenbaar: volledig foute kleerkeuze gemaakt (truitje met lange mouwen...) en vanaf ronde één heb ik constant met ontblote borst gereden
Tja, Volti, 't heeft niet mogen zijn... Maar hé, de spirit was er en ik weet dat je hem zeker had uitgereden! volgende keer beter (met andere zadelpen (van een ander merkthe voltman wrote:
Dit ben ikzelf in funklasse B, spijtig genoeg vroegtijdig moeten opgeven door zadelbreuk, dit was trouwens mijn eerste wedstrijd.
Greetings the voltman