05/05/2007 Brugse Bossentocht Sint - Andries, Brugse Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
steftav
Mountainbiker

Post by steftav »

Foto's zeer goed. Alleen, ik sta der nie op...... Mijn zoon en een vriend staat er wel op. Enfin, als ik der nie op sta, dat is nog het minste.... :lol: Bedankt in alle geval!! En proficiat aan de organisatie!
brubiker
Mountainbiker

foto's

Post by brubiker »

Tja...dat is pech hebben hé....kan moeilijk iedereen vastleggen op foto... probleem is ook in de bossen dat de flash moet kunnen opladen tussen twee foto's. Als de deelnemers te snel na elkaar komen.... jammer maar onvermijdelijk. Volgende keer beter!
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

het verslag staat online op onze site ... Brubiker bedankt voor de foto's , volgende keer heb je er ene tegoed van mij ... :wink: :-D

greetzzzz
moviestar 8)
Jerome
Mountainbiker

Foto's

Post by Jerome »

Zou er iemand kunnen zeggen hoe het komt dat ik die foto's niet kan selecteren om te bekijken ? Kan deze van za 05/05/2007 niet kiezen, (lukt wel op mijn werk, dus wil maar zeggen dat ik wel weet hoe het werkt). :oops:

Tussen haakjes aan de mensen van Brugge de TT was SUPER.l
Ba®rie
Kerstman

Post by Ba®rie »

Eluw,

Eindelijk eens tijd gevonden om wat neer te schrijven over deze SCHITTERENDE tocht. Rond 7.50 toegekomen had nog parkeerplaats genoeg voor het domein want op dat ogenblik was het nog vrij rustig. Omstreeks 8.05 vertrokken was nog vrij frisjes op dat ogenblik dus heb dan toch maar mijn korte broek geruild voor mijn langebroek (wat ik mij later nog zal beklagen). Dus met lange broek de 45 km aangevat en ik moet zeggen van begin tot eind heb ik genoten. Eerst en vooral een dikke profociat aan de parkoerbouwer(s) jullie hebben geen meter onverhard laten liggen. Ook de technische stukken waren (zoals eddy wally het zou zeggen) GEWELDIG. :-D . De bepijling was goed, maar soms was het zoals veeteeteetje zei lang wachten achter een pijl. Maar dat maakt het aan de andere kant ook spannend :-) . Kortom jullie zijn UNIEK met jullie tocht in de omstreken van Brugge. Kortom mij zie je zeker terug op jullie wintertocht.

See Ya
brubiker
Mountainbiker

beoordeling op Grinta!

Post by brubiker »

Willen jullie zo vriendelijk zijn onze tocht te quoteren op Grinta! (een nieuw tijdschrift)?

http://www.grintamagazine.be/selectie
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zaterdagmiddag rond 12u30 ingeschreven voor deze prachtige tocht.

Eerst nog es gedag gezegd aan beide Plateautjes en hun companen.

Dan gestart voor de 55 km en samen met mijn ventje het 1e deel gereden, wat tof was. Het gedeelte na de 1e stop heeft Vincent dan es volle gas gegeven waarna hij zo lief was op de laatste stop te wachten om samen naar de eindstreep te rijden !

Prachtige omloop, echt genoten van wegels en bosstroken. Chapeau aan parcoursbouwer(s) en Brubikers =D> =D>

Tot de volgende !
Post Reply