29/04/2007 Opwijk-Mazenzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

dadi wrote:opletten streets, ontpijlen wordt zondag verdergezet of ge zoudt van in kobbegem moeten starten tot in mollem. alle buitenkanten van in asse containerpark staan er nog.
ai
hopelijk verliezen ze hun weg niet
ik heb er 4 weggehaald aan het knooppunt waar altijd de bevoorrading van de ballekes is van de pedallonkers van merchtem :drunk: :drunk:
weet je nu waar het is??

Streets
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Wat ik straf vind is dat ze al ontpijlen op zondag en dan nog het laatste stuk , als je ziet dat er nog steeds pijlen staan in Bekkerzeel op de 80 km dan stel ik mij daar toch vragen bij????????????????
Jan B. wrote:
P° wrote:Jan,mooie site.Je merkt dat je een mtb'er in hart en nieren bent,maar met alle respect,als je nog niet mag ontpijlen om 15u 30,wanneer dan wel ??
Wel, P°, je kon voor de 80 (85) van Mazenzele starten tot 10u30. 5u daarbij is 15u30, voor de trageren is dat weinig zeker met 'zoveel' hoogtemeters. Daarbij, ik zou met het ontpijlen starten vanaf het begin, en niet naar het einde toe.

Er was zeker nog één biker vanaf deze plaats waar ze met het ontpijlen startten, die de weg kwijt was (Mollem vermoed ik, het station van dit dorp was vlakbij).

Reken daarbij nog eens drie pauzes van een minuut of tien a vijftien, en je komt aan op de plaats waar deze trageren reden (waaronder ik). Net iets te vroeg ontpijld, een kwartier later was net te doen!
cake-biker
Mountainbiker

Post by cake-biker »

JA MANNEN de woensdag nog de laatste +/-25 km gereden vanaf bollebeek MET BEPIJLING !! vond het wel leuk !! inderdaad 1 der beste uit de streek jammer genoeg geen 80 gehaald;ben afgeslagen in bollebeek na 60 km.waarschijnlijk te weinig diesel in mijne bak gegoten.volgend jaar beter
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

De DAAN toertocht staat op de mtb.be kalender nog eens vermeld op 20/5/07 met een 80km marathon.Spijtig genoeg een fout op de kalender zeker :( ??
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

P° wrote:De DAAN toertocht staat op de mtb.be kalender nog eens vermeld op 20/5/07 met een 80km marathon.Spijtig genoeg een fout op de kalender zeker :( ??
Ja dat was de eerst geplande datum.
Als ge een gelijkaardige tocht wil aansnijden, dan kan je naar anderlecht gaan.
Nog iets pittiger, vorig jaar een kleine 1800? hm op de 55 km.
zeker ook de moeite.

:drunk: :drunk: misschien te doen vanuit beveren, met de fiets :drunk: :drunk:

Streets
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Streets wrote: Als ge een gelijkaardige tocht wil aansnijden, dan kan je naar anderlecht gaan.

Streets
Aha,met de beklimming van de fameuze skipiste ??

Moeilijk,vanuit Beveren met skilatten :drunk: ...
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

Streets wrote:...vorig jaar een kleine 1800? hm op de 55 km.
...Anderlecht... da's in de Alpen, zeker....?
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

TJ! wrote:
probeer maar
we spreken af in den apres bike
uw tong zal meer als 17 keer tussen uw wielen gedraait zijn

Streets
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

Streets wrote:
TJ! wrote:
probeer maar
we spreken af in den apres bike
uw tong zal meer als 17 keer tussen uw wielen gedraait zijn

Streets
...da zou me ni verwonderen.
Maar de cijfers hier
http://users.telenet.be/Mountainbike.ex ... llenge.htm
lijken me wat realistischer:
net geen 62km en net geen 600 hoogtemeters... :wink:
Balle
Mountainbiker

Post by Balle »

Dolle pret.
Ik was al geambereerd toen er melding kwam dat er nog een pijlke of tien was blijven hangen van onze tocht in Wemmel.
Awel, ik heb er gisteren nog zo'n vijftig rode zien hangen (omgeving Meise) Ze vallen nochtans niet zo op als ons zwart-met-gele.
Ik heb er een stuk of 10 verwijderd, ik zal ze eens wisselen met die van ons.
Post Reply