Het heeft weinig zin dat ik nog reageer.A d r i wrote:Ik ben eerlijk.
16/09/2007 Grand Raid Godefroy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- rider des Flandres
- Mountainbiker
Post by rider des Flandres »
Ik ben blij te zien dat er nog veel nagepraat wordt over deze editie. De GRG leeft ! Alain had mij gevraagd om de technische stukken aan het parkoers te breien. De bedoeling was een allmountain parkoers van hoog technisch niveau te creëren zoals je die in de Alpen hebt (noemen die daar ook "enduride"). Daar kijken ze niet scheef om een draagpassage als die maar beloond wordt met een mooie technische singletrack. Snelheid was geen punt, rijtechniek en fietsbeheersing stonden centraal om de verborgen plekjes van de streek te leren kennen. Ik hoop dat iedereen er al bij al van genoten heeft en heb al de andere punten ter verbetering reeds aan Alain medegedeeld. De foto's van het event zijn nu zichtbaar op de site : www.grandraidgodefroy.be
Vanavond keer ik terug naar mijn favoriete vallei om 30 Nederlanders tussen de klopjachten te gidsen. Prettig Bikeweekend 
- berggeitje1
- Mountainbiker
Post by berggeitje1 »
Wel Peter een dikke proficiat met het parcours =D> =D> =D>
Keep going zou ik zo zeggen
Voor mij was dit mountainbiken met een grote M, zo'n mooi en technisch parcours, ik heb er echt van genoten.
Voor mij waren die wandelpassages geen probleem want wat daarop volgde was gewoon weg genieten. Ik heb liever trage technische afdaling ipv snelle afdalingen.
Volgend jaar mischien 2 parcours bouwen een super technisch en een normaal parcours zodat de minder technische rijders ook kunnen genieten zonder dat ze op hun ongemak hoeven te zijn.
Eending staat vast dit jaar waren we met 3 bikers van onze club, volgend jaar zullen er een pak meer zijn.
groetjes
Keep going zou ik zo zeggen
Voor mij was dit mountainbiken met een grote M, zo'n mooi en technisch parcours, ik heb er echt van genoten.
Voor mij waren die wandelpassages geen probleem want wat daarop volgde was gewoon weg genieten. Ik heb liever trage technische afdaling ipv snelle afdalingen.
Volgend jaar mischien 2 parcours bouwen een super technisch en een normaal parcours zodat de minder technische rijders ook kunnen genieten zonder dat ze op hun ongemak hoeven te zijn.
Eending staat vast dit jaar waren we met 3 bikers van onze club, volgend jaar zullen er een pak meer zijn.
groetjes