Ik heb nog 2 start-tickets over voor de PPdS 2010 op Zaterdag, starten te Morzine. Eventueel is er ook nog plaats voor 2 in het huis dat we gehuurd hebben.
PM me maar indien interesse.
GReetz,
S.
Freeride Classic of Passportes du Soleil?
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Het aandeel aan brede gravelwegen mocht idd okk voor ons (mijn zoon en ik) wat minder zijn. Maar de uitzichten en de meer technische stukken maken veel goed. De wegaanduidingen brachten soms op de kruispunten een beetje verwarring (bij ons als 1ste deelname). In de strook van Champoussin naar Champery heb ik mij laten verleiden om de 4X naar beneden te nemen die bij de lift van Les Crosets uitkwam en dus van het parcours weg. Mijn zoon heeft het gewone parcours gevolgd. Heb dan de ander lift (naar champery) naar boven genomen (die was gelukkig open en nam mij zonder discussie mee) om dan via een stuk asfalt een stuk verder op het DH parcours naar Champ. uit te komen. Bij de Tph hebben we ons dan terug gezien. Mijn RM met 120 mm veerweg was voldoende voor mijn rijstijl. Je kan met 12.3 kg en 120 mm (voor mij) voldoende snel gaan en toch op de technische stukken en de paar korte uphill secties goed uit de voeten. Prachtig gebied overigens om eens een weekje op bikevakantie te gaan. Een aanrader!
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
daarmee dat ik in de bikeparks ben blijven rijden, daar was het wel lekker techinisch... heb dit jaar men hart verloren aan de Bikepatrol.Hubertje wrote:PPDS is een mooie toertocht in de bergen. We zijn wat op onze honger naar technische baantjes blijven zitten, maar het zicht was prachtig, en de leuke baantjes waren er toch ook wel.
Blijft toch een prachtige streek hoor!