Komt dat filmke ook online? zou graag mijn pa eens uit de haag zien kruipen bij dat afdallingske.
21/01/2007 - KLERKEN (Heuveltjes van Erika)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Miguel
- Mountainbiker
Ook ik heb een paar keer verkeerd gereden, waarschijnlijk door de laaghangende zon. Omdat de routes dicht bij elkaar lagen, kwam ik algauw weer een pijltje tegen en dacht ik dus nog juist te zitten. Maar na 13km (45km gevolgd) stond ik weer bij start. Dus herstart en wat beter uit mijn doppen gekeken. Inderdaad na de eerste weide hing de pijl wat uit je gezichtsveld waardoor ik -bijna- terug de verkeerde kant uit was.
Al bij al is het nog goed gekomen en heb ik - met wat extra kms - van een heel mooie tocht (en pannekoeken!) kunnen genieten.
Al bij al is het nog goed gekomen en heb ik - met wat extra kms - van een heel mooie tocht (en pannekoeken!) kunnen genieten.
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
bij deze wil ik ook de biker die mij geholpen heeft met een umbraco sleuteltje om mijn stuur terug vast te maken van harte bedanken
77 foto's van de Heuveltjes van Erika zijn momenteel te vinden hier, op deze site . Je kiest op de openingspagina het item "foto-album" , an dan klik je in de tekst het blauwe woordje "hier" aan, en je komt terecht bij de foto's.
@ Jerville : Als je me es je adres doormailt, dan willen we dat filmpje voor je op een CD-tje zetten en het je opsturen.
rik.claeys2@telenet.be
@ Jerville : Als je me es je adres doormailt, dan willen we dat filmpje voor je op een CD-tje zetten en het je opsturen.
rik.claeys2@telenet.be