16/12/2006 Steenbakkers VTT MOEN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Das gesproken ze die choufkes zijn ook echte flandriens en dan kan jij ne keer tegen dek gaan he leffingenoartje :wink:
Ja inderdaad heb kommil foo tegen dek zien gaan, gelukkig zonder veel erg =D> =D>
Onze 2 de Otis werker heeft ook zijn dienst kunnen verzetten en zal er ook aanwezig zijn =D> =D> =D>

Groeten en tot zaterdag
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

grote plateau wrote: Ik zie dat allesinds zitten om een MEGEBOEMELFORUMTREINTJE(moeilijk woordje zulle) te maken. [-o< (Trage VandaeGe-treintje #-o )

Starten tussen 12 en 13u.,mij eender.Als er nog van dat gedacht zijn,zet er u bij.We zullen weer leute en plezier hebben gelijk in Bruyelle.

1)Grote plateau
2)Klein plateautje
3)
1)Grote plateau
2)Klein plateautje
3)Moustache
4)SuPaH Fly ???
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

casper,

Het parcours ziet er veelbelovend uit. Off-road, hoogteverschillen, het zit er allemaal in. =D> =D> Ik kijk er al verlangend naar uit en hoop tegen de middag aanwezig te zijn.
Toch nog een klein vraagje. Is het Granvalbos niet te modderig? Is een passage op de fiets nog mogelijk. Bij doortochten in het verleden (blosoroute) was dit soms moeilijk door de vele, klevende modder. :evil:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Fritsie wrote:casper,

Het parcours ziet er veelbelovend uit. Off-road, hoogteverschillen, het zit er allemaal in. =D> =D> Ik kijk er al verlangend naar uit en hoop tegen de middag aanwezig te zijn.
Toch nog een klein vraagje. Is het Granvalbos niet te modderig? Is een passage op de fiets nog mogelijk. Bij doortochten in het verleden (blosoroute) was dit soms moeilijk door de vele, klevende modder. :evil:
Dat is juist ne keer leuk vind ik ! Deze week is er toch weinig regen verwachtende ! :bounce:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Fritsie wrote:casper,

Na heeeeeeeeeeeeeeel rijp beraad beslist om deze zone er in te laten, aangezien dat een lekker vettig stuk ook wel zijn charmes heeft ...
MAAAAAAAAAAAAAAAR de bikers gaan de keuze krijgen om dit stuk al dan niet te doen, er is nl. een alternatief (omwegske) voorzien over de weg. =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Moustache wrote:
1)Grote plateau
2)Klein plateautje
3)Moustache
4)SuPaH Fly ???
5) veeteeteetje (ik zal wel ergens achteraan bengelen,zulle)
harrybulldog
Mountainbiker

moen

Post by harrybulldog »

als ik zie dat er veel klimwerk inzit dan ben ik zeer tevreden liever dat dan die mindere tocht van wielsbeke maar ja de streek doet er veel aan he (gebrek aan beter zeker) tot zaterdag voornoene en hopelijk beter weer dan vorig jaar maar eigenlijk mag het van mij weer eens sneeuwen hoor tot dan
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

jongens, het weer is al goe he , meer moet je nie hebben , bergop laat maar komen en granval bos of zo da maar slecht bijligt dan gaan we stoempen en stoempen verstand op nul ,steenbakkertjes zet de leffe moar greet,hoe meer more hoe beter =D>
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Kheb iets goe liggen om mij herkenbaar te maken op de tt.
Kheb vroeger redelijk wa gadgets verzamelt van Palm. Kheb nog een groene muts liggen van Palm met ne rooien dot erop. Kga zorgen dak ze de gansen dag aanheb :drunk: .

Greetz
Steve :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

pro team wrote:Kheb iets goe liggen om mij herkenbaar te maken op de tt.
Kheb vroeger redelijk wa gadgets verzamelt van Palm. Kheb nog een groene muts liggen van Palm met ne rooien dot erop. Kga zorgen dak ze de gansen dag aanheb :drunk: .

Greetz
Steve :wink:

Kga ne keer kijken dat ik mijn superdeluxeverlichte kerstmuts nog liggen heb :drunk:
Post Reply