haha hier ben ik het toch echt wel niet mee eens hoor
ritchey, zeker 4 axis heeft echt wel de looks en zie je op veel topbiken
kwaliteit, gewicht, prijs,... alles is top
dan zou ik wel eens willen weten wat de andere 'top' merken zijn
op syntace na dan mss maar het verschil tss een syntace en ritchey is zoveel niet meer in gewicht hé
raar - ik hoorde nooit eerder iets van het niet trendy zijn van ritchey ofzo
mss nu ze de markt wat aan het veroveren zijn zijn ze minder exclusief en dus minder geliefd bij tuners maar anders :-s zie geen probleem!
Scott Scale 10 - foto's page 17
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
wow... ik zag hier net deze foto op de site van $mokeyJoe. Prachtig, die bike van Frishi in Spa. Een mens zou direct zin krijgen om zo'n carbonwielen met Dugasten te bestellen!

-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
S k u l l wrote:Die wielen zonder uitstralingC a s r a n wrote:Prachtig, die bike van Frishi in Spa.?
Lelijk logo... maar het zijn ook geen Ritchey's hé.
S k u l l wrote:Wat houd je tegen ?C a s r a n wrote:Een mens zou direct zin krijgen om zo'n carbonwielen met Dugasten te bestellen!![]()
Het zijn mooie & exclusieve wielen!
'k Ga geen 3 paar carbon wielensets in 1 week bestellen hé!
Als ik nog iets belangrijk zal uitgeven voor mijn mtb wordt het ófwel een licht handgespaakt setje ófwel Xentis Kappa CC. Maar eerst de huidige wielen laten rollen.
-
C a s r a n
- Mountainbiker
Post by C a s r a n »
Bijna raceklaar...
Ik moet enkel nog dat verdomde zadelpenklemmetje hebben. Stom: anderhalve week geleden stuurt iemand het me op met de Belgische en het komt maar niet toe... ik heb hem een paar keer aan de lijn, totdat hij teruggaat naar zijn plaatselijk postkantoor. Blijkt dat het pakketje daar doodleuk nog ligt! Lange leve de Belgische Post!!

Ik moet enkel nog dat verdomde zadelpenklemmetje hebben. Stom: anderhalve week geleden stuurt iemand het me op met de Belgische en het komt maar niet toe... ik heb hem een paar keer aan de lijn, totdat hij teruggaat naar zijn plaatselijk postkantoor. Blijkt dat het pakketje daar doodleuk nog ligt! Lange leve de Belgische Post!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW, coole foto....C a s r a n wrote:Bijna raceklaar...
Ik moet enkel nog dat verdomde zadelpenklemmetje hebben. Stom: anderhalve week geleden stuurt iemand het me op met de Belgische en het komt maar niet toe... ik heb hem een paar keer aan de lijn, totdat hij teruggaat naar zijn plaatselijk postkantoor. Blijkt dat het pakketje daar doodleuk nog ligt! Lange leve de Belgische Post!!![]()
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
wat moois zou er daar nu onder zittenC a s r a n wrote:Bijna raceklaar...
Ik moet enkel nog dat verdomde zadelpenklemmetje hebben. Stom: anderhalve week geleden stuurt iemand het me op met de Belgische en het komt maar niet toe... ik heb hem een paar keer aan de lijn, totdat hij teruggaat naar zijn plaatselijk postkantoor. Blijkt dat het pakketje daar doodleuk nog ligt! Lange leve de Belgische Post!!![]()
- robin
- Mountainbiker
C a s r a n wrote:wow... ik zag hier net deze foto op de site van $mokeyJoe. Prachtig, die bike van Frishi in Spa. Een mens zou direct zin krijgen om zo'n carbonwielen met Dugasten te bestellen!![]()
deze wielen zou ook nie misstaan onder m'n toekomstige scale,maar het prijskaartje is wel minder,miss voor de toekomst