17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

katrien20 wrote:
grote plateau wrote:
katrien20 wrote:Awel Veeteeteetje,
Gij zijt nen verstandige jongen! We zullen je raad opvolgen en afzakken naar Bruyelle!
Tot dan!
Katrientje,ge moet nu ook niet TE vele boffen met Veeteeteetje hé,subiet kan 't ie zijn kleren niet meer over zijne nekke trekken. #-o :wink:
Tja, en ik heb daarnet al mijn beslissing ingetrokken... :oops:
We kiezen nu definitief voor het alomgeprezen, ongekende Wervik!!!
Tot in Torhout dan maar he!
'k zal maar voor enkele sfeerbeelden :bounce: zorgen van de rit om u dan te doen watertanden in Torhout;dan weet ge volgend jaar al waar ge naartoe zult gaan op 11nov. :wink:
groetjes en tot vrijdag met een speciale outfit. #-o
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

alléé katrientje ... waarom niet naar Bruyelle ? Zo'n mooie tocht naar het schijnt al zal het zonnetje niet schijnen :wink: :-D

Regen of niet ... 2 superiabikers staan aan de start morgen en zo vroeg mogelijk.

Spijtig natuurlijk dat we de nachttocht niet kunnen doen wegens werkverplichtingen :cry:

greetzzzzzzzz
moviestar 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

grote plateau wrote:
Gij zijt nen verstandige jongen! We zullen je raad opvolgen en afzakken naar Bruyelle!
Tot dan!
Katrientje,ge moet nu ook niet TE vele boffen met Veeteeteetje hé,subiet kan 't ie zijn kleren niet meer over zijne nekke trekken. #-o :wink:
Ik wist wel dat daar reactie zou op volgen (alleen had ik die eerder van Filiberke verwacht)

Spijtig Katrien,maar het is inderdaad een moeilijke beslissing.
13 zal dan ook naar Wervik gaan zeker.
Maar ja,het gaat hier nog altijd over Torhout,hé
Morgen begin ik met mijn (oude) bike aan te kleden en wees gerust ik zal verlicht zijn.(Barst nu al van de ideeen,alleen hoop ik die te kunnen omzetten in werkeleijkheid)
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Goed nieuws!
Na een lange bespreking met onze voorzitter, hebben we de toelating om de baan over te steken! (o)
Er moeten wel 4 politiemensen! en 2 politieauto's aanwezig zijn mét 2 mensen van ons!
Opgelet : er zullen controles zijn van de verlichting en het juiste gebruik van het fietspad! Er worden wel geen boetes uitgeschreven, maar het aantal overtredingen zal genoteerd worden en wordt dan geëvalueerd naar volgend jaar toe.
Nog een goed weekend allemaal!
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Hey gastjes,
helaas kan ik er niet bij zijn in Torhout (mijn vrouw wil mijn halsketting niet losmaken op vrijdagavond) maar wens iedereen veel plezier. Veel succes ook voor de organisatoren

Doei Barty
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote: Morgen begin ik met mijn (oude) bike aan te kleden en wees gerust ik zal verlicht zijn.(Barst nu al van de ideeen,alleen hoop ik die te kunnen omzetten in werkeleijkheid)
Toch geen vroegtijdse kerstboom hoop ik. Sinterklaas moet eerst nog passeren. [-X
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Dat ik ging komen was al bekent, maar nu heeft m'n pa speciaal congé gevraagt voor deze nachttocht (hij moest normaal opkomen in de nacht) Als da nie super is van hem :-D =D> =D> =D>
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

veeteeteetje wrote:
grote plateau wrote:
Tot dan!
Ik wist wel dat daar reactie zou op volgen (alleen had ik die eerder van Filiberke verwacht)

)
Filiberke is te laat om te reageren maar denk er natuurlijk hetzelfe als grote plateau over =P~ =P~ =P~ =P~
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

@ BBQ is indd een mooi voorstel van u, maar ik wil u niet tot last zijn, rij gerust mee met de groep hoor. Kben gisteren voor de laatste besprekingen geweest bij die klant (drukwerk opening) en ze waren zeer tevreden, bovendien komen er heel wat zelfstandigen naar dit feestje ... dus ik wil maar zeggen, als ik daar goede contacten kan leggen (zakelijke contacten é), dan zal ik daar natuurlijk wel dat langer blijven.

In ieder geval als ik de kans zie om daar vroeger weg te glippen zal ik zeker komen mountainbiken, dat ik alleen zou moeten rijden (want het zal eeeecht wel tegen 9 uur aanlopen als ik eventueel zou starten - feestje begint pas om 18u30 in centrum brugge ...) geeft voor mij niet, ik zie het als extra uitdaging, om eens een nachttocht in de koude alleen te trotseren.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Oke,

gerne gedaan.

MAAR OPLETTEN FORUMLEDEN.....

Ze gaan het forum " Tourtochten" terug zetten naar dinsdag.
Dit wil zeggen dat alle posts na dinsdag zullen verwijderd worden.
Ze plaatsen dus de backup terug en deze was het laatst gedaan op
dinsdag. Deze aktie heeft niks te maken met deze topic maar
gewoon omdat er tussen de server en het forum iets is
gebeurd.

Gelieve er ook rekening mee te houden voor andere topics.
Liever een paar dagen kwijt dan alle topics van meer dan zes maand
geleden..
Post Reply