Als ik goed opgelet heb is hij er gewoon éénFluffy wrote:Dat hij zelf bij een 'echte lbs' werkt natuurlijkgc3 wrote:Hoe bedoel je?mtb arno wrote: zo een pracht onderdeeltjes koop je toch bij een echte lbs
Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Deze morgen ff binnengewipt en momenteel ook solden... 20% op kleding, helmen, brillen...(en schoenen ook geloof ik).
Dat zijn nu es de enige solden waar ik graag voor op stap ga. Andere winkels mijd ik dezer dagen als de pest...
Dat zijn nu es de enige solden waar ik graag voor op stap ga. Andere winkels mijd ik dezer dagen als de pest...
- ghost rider
- Mountainbiker
Post by ghost rider »
iddMassini wrote:Drossie wrote:En ist nog de moeite om te gaan?
Ik hoorde dat heel wat spullen al uitverkocht zouden zijn...
Indien niet zou ik maandag gaan. Als beginner ist een ideale moment om materiaal aan te schaffen
hoe rapper ge gaat, des te meer geluk en keuze ge gaat hebben.
Massini
heb me er ook wat spulletjes aangeschaft , brilletje voor een goei 27euro waar er 20% op was. naaaajs dus :d
en nog wat grotere stuff :p
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
tel: +32 (0)53 78 12 78Benneke wrote:Weet iemand toevallig wat xo gripshift daar kost ?
Let wel op dat je niet gehaast bent als je daar gaat. Zeker nu met de solden. Vorige week geweest en meer dan een uur aan de kassa staan wachten. Systeem is niet goed. De mensen aan de kassa zouden enkel moeten afrekenen en anderen die de spullen gaan halen. Maar voor sommige dingen wel spotgoedkoop. Heb oa 2 Schwalbe NN 2.1 UST gekocht voor €29,95/stuk. En dat is geen soldenprijs...