Van welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Moots/301
Mountainbiker

Post by Moots/301 »

De eerste rit gemaakt op m'n 17e. Dat is inmiddels alweer 23 jaar geleden...

Heb ook al de nodige bikes versleten maar heb net een nieuwe waarmee ik weer een tijdje vooruit kan :wink:
julcesaar
Mountainbiker

Post by julcesaar »

Twee maanden geleden had ik nooit van m'n leven horen spreken van een TT. Er staan wel 48 lentes op mijn teller :-D Na enkele west-vlaamse toerkes gereden te hebben op huurbikes heb ik net een Cube gekocht. Het eerste jaar eerder aan m'n Neanderthalerconditie werken en ons Belgenland verkennen. Het vervolg hangt af van de virus... :drunk: En 't is allemaal begonnen met de spinning..
Ardo
Mountainbiker

Post by Ardo »

Ben begonnen rond m'n 11-12 jaar met een gewone city-bike, heb daar nog serieus wat mee uitgestoken, pas dit jaar met geld van m'n vakantiejob eens een echte bike kunnen kopen, ben nu 17 :lol:
thieutie
Mountainbiker

Post by thieutie »

Ardo wrote:Ben begonnen rond m'n 11-12 jaar met een gewone city-bike, heb daar nog serieus wat mee uitgestoken, pas dit jaar met geld van m'n vakantiejob eens een echte bike kunnen kopen, ben nu 17 :lol:
hihi
heb ook lang moeten sparen voor mijn bike. en hij is nu 2 jaar en 2 maand oud en buiten de wielen, kader, stuur, stuurpen is alles al vervangen geweest. :p
dure hobby hé :roll:
Ardo
Mountainbiker

Post by Ardo »

thieutie wrote:
Ardo wrote:Ben begonnen rond m'n 11-12 jaar met een gewone city-bike, heb daar nog serieus wat mee uitgestoken, pas dit jaar met geld van m'n vakantiejob eens een echte bike kunnen kopen, ben nu 17 :lol:
hihi
heb ook lang moeten sparen voor mijn bike. en hij is nu 2 jaar en 2 maand oud en buiten de wielen, kader, stuur, stuurpen is alles al vervangen geweest. :p
dure hobby hé :roll:
Ja idd, vooral als ge moet proberen rondkomen van wat je verdient met je vakantiejob, maar ja, tis toch zo geestig hé :lol:
apoZ
Mountainbiker

Post by apoZ »

Eerste rit op m'n 22e verjaardag, eergisteren dus. :-D
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Net geen 27 jaar.
Van mijn 7 tot 17 op baan gereden (gelijk ne halve zot)
En sedert 4 jaar terug beginnen fietsen maar met de dikke bandjes en in de "genieters" stand :lol:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

ergens op de leeftijd van 8jaar ( nu al 23 jaar geleden ) , eigenlijk een pionier op mtb vlak bij ons in de streek :oops: ... was wel gans anders dan het mtb dat we nu kennen!
Qprs
Mountainbiker

Post by Qprs »

Ik was 7 of 8 toen ik voor het eerst spijbelde om te gaan fietsen #-o :lol:
Dat is potverdorie alweer 16 jaar geleden..
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

In juli '98 op mijn 11de begonnen bij de Jeugdwerking van de Trekvogels (voorloper van de "kids" van vandaag) op de weg. Eerst met een mtb van mijn vader om "eens te zien of het mij beviel", dan een tijdje met mijn gewone damesfiets en vanaf mijn 12e op een koersfiets. In de herfst van 2003 overgestapt van de Trekvogels naar Unitas en toen ook begonnen met mtb.

Nu ben ik er 22, doe het nog altijd allebei ongelooflijk graag, maar door mijn thesis komen zowel de koersfiets als de mtb maar sporadisch eens buiten.
Post Reply