LCMT 2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Gf biker wrote:Heb er vandaag enkele zien toekomen in Houffalize #-o #-o amaai zenne chapeau voor diegene die dit pokke weer trotseren en deze LCMT weten uit te rijden. =D> =D> Zelfs al het uitrijden van deze etappe =D>
Bijna even erg als vorig jaar. Het wordt weer een ongelooflijke slijtageslag. Sterkte mannen ! =D>
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Voor alle duidelijkheid: geen aparte site meer, vanaf deze editie komt het verslag via de homepage.
SOM epic ghost
Mountainbiker
Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon

Post by SOM epic ghost »

'k vraag me eigenlijk af hoe ze dat regelen met hun vuile kleren.
die krijg je toch nooit deftig gewassen !!!
of gaat dat allemaal de 'grooooote vuilzak' in, om thuis te wassen ??
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Sommigen doen het als volgt: met alle kleren aan in de douche en dan kledingstuk per kledingstuk uittrekken om het meeste vuil er af te krijgen.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

ka.dee wrote:Sommigen doen het als volgt: met alle kleren aan in de douche en dan kledingstuk per kledingstuk uittrekken om het meeste vuil er af te krijgen.
Dat zal héééél goed zijn voor de afvoer in de douche met al die modder, nu niet bepaald "het" voorbeeld zou ik zeggen. [-X [-X
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Dat is heel goed voor de douche.
Dat zand spoelt de leidingen schoon.
Gezonder voor je afvoerbuis dan haren gemengd met zeep :wink:
Koffiegruis is natuurlijk nog beter.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

de laatste dag liep het water toch niemeer zo vlot weg hoor :lol:
ik heb idd. alles in de douche uitgespoeld( het grootste vuil buiten aan de afspuitstand)
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Beter door de afvoer van de douche (thuis of elders) dan door de pomp van
uw wasmachine.
Of doet Superfan nog alles met de hand op zo'n wasbord aan de oever van de rivier :wink:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

ivo wrote:Beter door de afvoer van de douche (thuis of elders) dan door de pomp van
uw wasmachine.
Of doet Superfan nog alles met de hand op zo'n wasbord aan de oever van de rivier :wink:
Ja hoor, hier in den vijver aan mijn achterdeur :wink:

nee, serieus, ik spoel mijn modderternueke eerst in een emmerke water of spuit het af met de tuinslang vooral het in 't wasmachine terecht komt.
Lijkt mij toch een veel betere oplossing hoor, maar enfin.
S-WORKS BIKER
Mountainbiker

Post by S-WORKS BIKER »

Ik heb zelf maar twee dagen kunnen rijden, derde dag wel vertrokken maar had de tweede dag een verrekking opgelopen thv mijn knie, dus heb ik de strijd moeten staken.

Ik wens alle deelnemers die de 4 dagen de volledige rit hebben gereden een DIKKE =D> =D> =D> , ik denk niet dat er dat veel zullen zijn , laat het anders maar eens weten op dit forum, wel eerlijk zijn hé ik heb er zaterdag geen 150 zien starten en de dag voordien waren dat er ook al geen 300 meer (van de 400)

Het was een echte veldslag, ik dacht dat de hel in Kasterlee lag zie waar ik vorige editie heb aan deelgenomen. www.winterduathlonkasterlee.be maar dit was er ook eene maar dan in Houffalize.

Greetz,

Ik ga nu mijn knie oplappen #-o , wil volgende week starten in Eupen op het Militair kampioenschap ATB
Post Reply