Strandrace Oostende 2 oktober

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
helen
Mountainbiker

Post by helen »

als ik het regelment lees dan mogen de eerste 10 rensters de volgende beachrace in een apart vak gaan staan , dus mijn vriendin mag in de panne vooraan gaan staan tss de top renners want ze is de 5e algemeen in het tss klassement
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

Hoi, ik zat in hetzelfde groepje als superkrisser maar ik nam geen risico's om te vallen op die plaveien. Ik heb deze zomer al een maand moeten missen met een blessure en wil dat nu vermijden. Ik eindigde net buiten de top 10 als elfde en was content. Een eerste goede wedstrijd na al die dikke ellende aan de knie.
easyrider
Mountainbiker

Post by easyrider »

weet er nu iemand hoeveel deelnemers er aan de start kwamen in iedere afstand ?
Jeremy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Post by Jeremy »

Neen, maar zou het ook wel graag weten hoeveel er aan de strat stonden in de 40
Jerville
Mountainbiker
Location: Sensa Pordoi, Corratec Superbow team worldcup, Merida sculptura/ Scott Genius MC 10, B1 cikara

Post by Jerville »

1 ding weet je zeker hé. en dat is dat er 232 bikers de 40 km hebben uitgereden
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

freezy wrote:ah, da waart gij dus :-D
Ik had er niet meer aan gedacht om uw naam te vragen.
Stond er op uw tshirt niets van Erwetegem? Dan zijt ge van nog niet te ver uit de buurt ook.

Uitslag zal hier wel ergens opkomen:
http://www.sport.be/dekustfietsroute/2005/nl/mtb/
Ja, sorry dat ik nu pas reageer ; mijn computer was gans de week in panne. Dat waren ouwe T-shirts om een beetje warm te blijven. Vlak voor de start heb ze aan een nadar gebonden. Niet ver uit de buurt ?
Inderdaad, uit Horebeke. 127ste geworden, niet om over naar huis te schrijven dus. De Panne is niks voor mij, maar na nieuwjaar wordt het alles zetten op Oostduinkerke en Knokke.
Ten andere, proficiat Freezy, sterk gereden. Ik zal weten in wiens wiel ik nu moet rijden.
Post Reply