Strandrace Oostende 2 oktober
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
Hoi, ik zat in hetzelfde groepje als superkrisser maar ik nam geen risico's om te vallen op die plaveien. Ik heb deze zomer al een maand moeten missen met een blessure en wil dat nu vermijden. Ik eindigde net buiten de top 10 als elfde en was content. Een eerste goede wedstrijd na al die dikke ellende aan de knie.
Ja, sorry dat ik nu pas reageer ; mijn computer was gans de week in panne. Dat waren ouwe T-shirts om een beetje warm te blijven. Vlak voor de start heb ze aan een nadar gebonden. Niet ver uit de buurt ?freezy wrote:ah, da waart gij dus
Ik had er niet meer aan gedacht om uw naam te vragen.
Stond er op uw tshirt niets van Erwetegem? Dan zijt ge van nog niet te ver uit de buurt ook.
Uitslag zal hier wel ergens opkomen:
http://www.sport.be/dekustfietsroute/2005/nl/mtb/
Inderdaad, uit Horebeke. 127ste geworden, niet om over naar huis te schrijven dus. De Panne is niks voor mij, maar na nieuwjaar wordt het alles zetten op Oostduinkerke en Knokke.
Ten andere, proficiat Freezy, sterk gereden. Ik zal weten in wiens wiel ik nu moet rijden.