was trouwens nioet als kritiek bedoeld znn.
11/9/2005 hotton
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Ik volg nie meer ze...kunnen we het alstu bij mountainbiken houden...precies een script uit ne griezelfilm!!! 9 pagina's tekst over een al dan niet goede of slechte org! De fout ligt bij den bond. (punt)
Nog iemand iet te vragen? Mijn frans is prima perfect in orde, dus pour les français, la même chose!
Nog iemand iet te vragen? Mijn frans is prima perfect in orde, dus pour les français, la même chose!
Eigenlijk was ik zeer tevreden over de tocht, voor 5 euro heb ik een zeer mooie marathon kunnen rijden en dat er modder lag is heel normaal gezien de weersomstandigheden. En inderdaad voor de wedstrijdrijders is er wel wat fout gelopen maar hopelijk organiseren ze volgend jaar terug een marathon en dan ben ik er terug bij.