Zo 02/02/2014 Pellenberg :: 6e Hoogste Punt Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- flashing1
- Mountainbiker
Re: Zo 02/02/2014 Pellenberg :: 6e Hoogste Punt Toertocht
toch gans die tour uitgereden met Thunder bird bandjes zeg !
en ni oep mijne zak gegaan , dikke chapeau voor mij, dat was het technisch point voor mij, ben wel wa meer gewoon, die vette bagger maakte het moeilijker en soms gevaarlijk
- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Ja.phille wrote:iemand pasta gegeten ?
Over de tocht:
heb mij goed geamuseerd ! Al diene modder is goed voor de techniek, daar leer je van sturen.
Bevoorrading was mooi inorde. Afspuitstand was ook heel goed met verschillende slangen.
-
petruskie
- Mountainbiker
Ben ook nog eens afgezakt na een twee weken mijn bike te missen (wegens herstelling). Ik dacht ik zal eens iets zwaarder pakken dan die droge crosjes in de kempen. T'was wreed lastig, rond 9.30 vertrokken (moest op tijd zijn voor de koers
). Buiten de eerste helling (stappers en vallers voor mijn wielen) en de laatste helling (de verharde genomen wegens krampen in mijn billen) maar 1 keer in den draad gegaan met mijn stuur in de afdaling (juist voor kalvarieberg). Mijn noby nics vooraan hadden een laag gras en smurrie bij (dus geen grip en wat ver naar rechts tegen den groene draad).
De 49 waren genoeg voor mij, gelukkig waren er nog wat kilometers op de weg (met iets teveel tegenwind)
waar een mens nog wat kon uitrusten. Hij was zwaar genoeg voor mij. Meer smurrie hoeft er toch niet te zijn en mijn fietsje ziet er na een mooie wasbeurt thuis terug als nieuw uit.
Trouwens nog nieuws over de ongelukkige biker die aan die bevoorrading op die audi geknald was? Hopelijk heeft hij zich niet te erg bezeerd.
De 49 waren genoeg voor mij, gelukkig waren er nog wat kilometers op de weg (met iets teveel tegenwind)
waar een mens nog wat kon uitrusten. Hij was zwaar genoeg voor mij. Meer smurrie hoeft er toch niet te zijn en mijn fietsje ziet er na een mooie wasbeurt thuis terug als nieuw uit.
Trouwens nog nieuws over de ongelukkige biker die aan die bevoorrading op die audi geknald was? Hopelijk heeft hij zich niet te erg bezeerd.
Ja nog zoiets.. Bij het indraaien in een veldwegske, waar duidelijk pijlkes hingen, zou je toch denken dat buurtbewoners hun verstand gebruiken?petruskie wrote: Trouwens nog nieuws over de ongelukkige biker die aan die bevoorrading op die audi geknald was? Hopelijk heeft hij zich niet te erg bezeerd.
Nee, duidelijk niet. Een golfke versperde eigenlijk bijna heel dat wegje (pakt rond 9.30u ergens na de BV), en ge kon er juist naast met ne fiets. En der lag goe wa modder, dus een schuiverke ertegen was niet ondenkbaar.
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Beste fietsers,
ook voor de organisatoren is het een extra modderige editie geworden. Tot vandaag zijn verschillende ploegen actief geweest om straten en fietspaden in orde te krijgen. We hebben zelfs een oprit heraangelegd in dolomiet. Denk dus niet dat we zelf zitten te wachten op extra modder, maar als er van vrijdag op zaterdag 10 l/m² regen valt dan is het gewoon moeilijk om er nog iets aan te doen.
Wij willen alle 1.380 fietsers bedanken voor hun komst en op basis van alle reacties zijn we toch overtuigd dat de meerderheid het een goede organisatie vond, ondanks de modder.
Foto's kan je terugvinden op twee plaatsen
onze website --> http://foto.wtcpellenberg.be/#!home" onclick="window.open(this.href);return false;
google+ --> https://plus.google.com/photos/10346097 ... dzUhqjazgE" onclick="window.open(this.href);return false;
het zijn twee verschillende series van foto's.
Over de ongelukkige fietser die tegen de auto is gereden, hebben we momenteel nog geen nieuws.
veel plezier bij jullie volgende toertochten om te beginnen bij de Zoenk.
We zien jullie terug volgend jaar, met hetzelfde zonnetje maar bij - 2 graden en dus zonder modder
de organisatie
ook voor de organisatoren is het een extra modderige editie geworden. Tot vandaag zijn verschillende ploegen actief geweest om straten en fietspaden in orde te krijgen. We hebben zelfs een oprit heraangelegd in dolomiet. Denk dus niet dat we zelf zitten te wachten op extra modder, maar als er van vrijdag op zaterdag 10 l/m² regen valt dan is het gewoon moeilijk om er nog iets aan te doen.
Wij willen alle 1.380 fietsers bedanken voor hun komst en op basis van alle reacties zijn we toch overtuigd dat de meerderheid het een goede organisatie vond, ondanks de modder.
Foto's kan je terugvinden op twee plaatsen
onze website --> http://foto.wtcpellenberg.be/#!home" onclick="window.open(this.href);return false;
google+ --> https://plus.google.com/photos/10346097 ... dzUhqjazgE" onclick="window.open(this.href);return false;
het zijn twee verschillende series van foto's.
Over de ongelukkige fietser die tegen de auto is gereden, hebben we momenteel nog geen nieuws.
veel plezier bij jullie volgende toertochten om te beginnen bij de Zoenk.
We zien jullie terug volgend jaar, met hetzelfde zonnetje maar bij - 2 graden en dus zonder modder
de organisatie
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
Ik zat wat achter met mijn mails ...
er is wel nieuws van onze ongelukkige fietser
Van morgen heb ik gebeld met Jan ... uit Geel die kennis gemaakt heeft met de achterruit van mijn A6. Met hem is alles ok dankzij zijn helm die volledig gebroken was na de slag.
Einde goed, alles goed.
Patrick
er is wel nieuws van onze ongelukkige fietser
Van morgen heb ik gebeld met Jan ... uit Geel die kennis gemaakt heeft met de achterruit van mijn A6. Met hem is alles ok dankzij zijn helm die volledig gebroken was na de slag.
Einde goed, alles goed.
Patrick