Ardennes Trophy - 28/05/2012 - Theux

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
YannickL
Mountainbiker

Post by YannickL »

weet er nog iemand ergens foto's staan buiten sportograf? moet 20 euro betalen voor de foto's ofwel 6euro voor 1 foto, is me wa veel zunne ...
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

kheb de 70 gereden en het was zwaar, zat al van vrijdag in spa, en had al 3 dagen op rij gaan fietsen 2dagen mtb en tillff bastogne tillf 145km.
de benen waren nie zo fris meer toch nog uitgereden op 4.30u was nog redelijk tevreden.
pédalleur de charme
Mountainbiker
Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Post by pédalleur de charme »

Dit was mijn eerste Ardennen chrono van het jaar en dus ergens achteraan gestart voor de 50km. De eerste 4 km waren te voet te doen...wel jammer.
Ik ben onderweg ergens mijn pomp verloren en 5 min later stond ik natuurlijk plat.Dit was nog redelijk snel gefixt, maar daarna ook mijn drinkebus verloren en dat was minder aangenaam bij deze tropische temperaturen.Ik heb ook zo niemand langs de kant staan om er mij af en toe een nieuwe toe te steken... Even later ook nog een spaak over en dan nog verkeerd gereden...Het was dus wederom niet echt mijn geluksdag.Na 55km zat ik er redelijk door en ben ik met mijne maat langs de weg terug gereden.We waren niet de enigen, nog 2 Nederlanders en een Duitser hadden zich ook vergist. Ik vermoed dat het ergens na de klim van het kasteel van Franchimont gebeurd moet zijn.We zaten hierna blijkbaar op het 90km parcours. Tog nog 68km gereden in totaal en dat deed pijn als je alles gegeven had op 50 km.Wel een mooi parcours, veel stenen. De organisatie was ook wel in orde had ik de indruk.Ik ben nog maar een leek in het chrono rijden dus... Ik was wel benieuwd naar mijn resultaat, na 20km al veel volk terug ingehaald, maar helaas, volgende keer beter!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Een vriend van mij staat nergens in de uitslag,gisteren via de foto's ontdekt dat zijn nr. 558 ook door een andere deelnemer is gebruikt en die staat wel vermeld.

Neemt chronorace het allemaal niet wat te gemakkelijk op?
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

YannickL wrote:weet er nog iemand ergens foto's staan buiten sportograf? moet 20 euro betalen voor de foto's ofwel 6euro voor 1 foto, is me wa veel zunne ...
Dan koop je geen foto's.
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

YannickL wrote:weet er nog iemand ergens foto's staan buiten sportograf? moet 20 euro betalen voor de foto's ofwel 6euro voor 1 foto, is me wa veel zunne ...
Organisatie zelf versprijdt geen foto's, anders heeft het niet veel zin die jongens van Sportograf te laten komen hé :wink: Als ik de volledige fotoflat neem kom ik op €0,54 per foto wat volgens mij heel goed meevalt.
Voor €20,- krijg ik 37 persoonlijke foto's + 5 sfeerfoto's + 1 foto van mezelf die ik nog terugvond tussen de 'unsortierte bilder' = 43 foto's = €0,4651/foto.
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

Op de site zelf komen wel foto's... Gewoon even afwachten.
Momenteel is de site even ofline volgens mijn pc
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

bosse wrote:Op de site zelf komen wel foto's... Gewoon even afwachten.
Er is altijd een best-of gallery bij Sportograf.

Met een wheelie of een gekke bek maak je de meeste kans om er in te komen. 8)

Zie http://www.sportograf.com/bestof/1516/
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

film Part 1 - La Reid MTB VTT Ardennes Trophy 2012

fotokes op fb
https://www.facebook.com/#!/media/set/? ... 377&type=1
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

bdc wrote:
bosse wrote:Op de site zelf komen wel foto's... Gewoon even afwachten.
Er is altijd een best-of gallery bij Sportograf.

Met een wheelie of een gekke bek maak je de meeste kans om er in te komen. 8)

Zie http://www.sportograf.com/bestof/1516/
Of als eerste over de meet bollen! (o)
Post Reply