Ma 26/12/2011 Lummen :: X-mas tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Na de feestelijkheden gaan we met ons clubke ook tot hier komen om
de nodige kaloriën te verbranden. :bounce:
behanger
Mountainbiker

Post by behanger »

Wij hebben vandaag met onze schop of schup rondgereden om op bepaalde plaatsen de plassen te laten leeg lopen. Wij doen er alles aan om u een zo perfect mogelijk parcours aantebieden. U moet ongeveer voor het volledige parcours toch minstens een 550 hoogtemeters overbruggen. De finale is zwaar, maar na aankomst gaat de gratis boterham met spek en ne goeie tongerlo van het vat smaken. Groeten tot maandag.
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Ik kom af voor de kleine afstand wegens andere verplichtingen.
Kom met de fiets van Korspel en dan heb ik toch nog een redelijke afstand als ik terug thuiskom.
Kenneth Masco
Mountainbiker

Post by Kenneth Masco »

Niet teveel plassen leeg laten lopen, ik hou wel van veel water, plassen en modder :)
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

behanger wrote:Wij hebben vandaag met onze schop of schup rondgereden om op bepaalde plaatsen de plassen te laten leeg lopen. Wij doen er alles aan om u een zo perfect mogelijk parcours aantebieden. U moet ongeveer voor het volledige parcours toch minstens een 550 hoogtemeters overbruggen. De finale is zwaar, maar na aankomst gaat de gratis boterham met spek en ne goeie tongerlo van het vat smaken. Groeten tot maandag.
Jawatte, meer moet dat niet zijn zeker?? =D> :bounce: :drunk:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Ik zal ook paraat zijn maandag. Heb er nu al al zin in en hopelijk gaat het wat berijdbaar zijn!
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

ik zal mijne camera maar weer eens meebrengen,wie weet zijn er wat valpartijen te filmen ](*,) :oops:
behanger
Mountainbiker

Post by behanger »

Heb namiddag 80, procent van het parcours gereden en moet zeggen dat men ondanks de regenval van de laatste dagen over een parcours kan fietsen dat er voor 90prosent ongeveer droog bij ligt. Er liggen op het parcours een paar slijkstroken van 20,a30, meter ; maar ik denk uit ervaring dat daar een droog spoor gereden word , daar men over een harde ondergrond fiets.
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

frits motaar wrote:ik zal mijne camera maar weer eens meebrengen,wie weet zijn er wat valpartijen te filmen ](*,) :oops:
het filmen zal niks worden,ben net buiten geweest en het regende nog steeds :oops:
ik zal dan maar vroeg vertrekken(in't donker),dan ben ik de drukte zo wat voor :bounce:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Kan iemand gps sturen van de langste afstand aub.
Ikzelf was ook aanwezig, maar heb een stuk gemist ergens. Had maar 38 km ipv 42.
Je mag hem sturen naar gunther.tips@telenet.be
Alvast bedankt.
Post Reply