Za 24/12/2011 Asse :: X-Masbikers Mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Als het zo nat blijft, wordt dit een zwaar en vettig toerke......
hellingskes, modder, singletracks met gleuven en tussen prikkeldraad.
Dus onze stuurkunsten zullen zeker op proef worden gesteld :-?

maar ni getreurd.......hoe vettiger hoe prettiger zou ik zeggen
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

de ware wrote:vettig toerke.......hoe vettiger hoe prettiger
als voorbereiding op het Kerstfeest is dat een goed begin. Als de asbikers nog voor een aperitiefke zorgen zijn we al in de mood. . .
dvh1
Mountainbiker

Post by dvh1 »

ik kom ook af,maar wat ik me wel af vraag,ik ben niet echt een voorstander van te mtb in zo een weer,ik vind dat je er weinig plezier aan hebt,en voor je materiaal is het toch ook niet goed denk ik,heb al van andere toertochten gelezen dat er veel materiaal pech is tijdens zo een modderige tochten,maar ja dat is ieder zijn mening natuurlijk :drunk:
Wil
Mountainbiker

Post by Wil »

Is er iemand van de organisatie die zou kunnen zeggen welk parcours ze uitzetten. Gaat het volledig door de modder of kiezen jullie soms voor het asfalt om te veel modder te vermeiden. Gewoon een kwestie om de goede banden op te zetten....
Thx
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

Wil wrote:Is er iemand van de organisatie die zou kunnen zeggen welk parcours ze uitzetten. Gaat het volledig door de modder of kiezen jullie soms voor het asfalt om te veel modder te vermeiden. Gewoon een kwestie om de goede banden op te zetten....
Thx
steek de tracteurbanden genre nobby nic maar hehehe
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Yeps, goeie modderbanden zijn een aanrader hier bij ons in de streek. Ik weet niet of men het parcours van de Hopduvels gaat overnemen? Dat was alleszinds niet van de poes (maar van den hond #-o )

Mojo
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

Mojobiker wrote:Yeps, goeie modderbanden zijn een aanrader hier bij ons in de streek. Ik weet niet of men het parcours van de Hopduvels gaat overnemen? Dat was alleszinds niet van de poes (maar van den hond #-o )

Mojo
als ze het parcours niet volledig overnemen , zullen ze waarsch wel grote stukken overnemen van het parcours van de hopduvels..

deze staken denk ik toch 80% van wat er te halen is in de streek in hun tocht.

en inderdaad met dit weer ist meer van den hond dan van de poes ;-)
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Ik ben van de streek en vandaag al pijlen zien hangen in tenberg en walfergem , het ziet er naar uit dat ze de zware modderstroken zoals de poel ed. toch afsnijden via de straat .
Waarschijnlijk zullen ze dat op andere plaatsen ook doen (????) als ze dan de goed berijdbare veldbanen in hun tocht houden zal het zaterdag nog plezant zijn , het is inderdad niet nodig om het materiaal zo op proef te stellen ,alleen de fietsemaker wordt er beter van , in de cyclocross daar lopen ze met hunne fiets door de modder en die mannen zijn zwaar gesponserd , ik fiets toch nog altijd liever.

wij zullen wel zien de zaterdag.
CBo
Mountainbiker

Post by CBo »

patje2 wrote:
Ixxel wrote:iemand een idee van het parcours, waar er wordt gereden.

De toestand door de regen de afgelopen dagen kan ik al raden :wink:
Van een plas naar slijkstrook via enkele bluberstroken terug lang een plas via een volgende bijna onderglopen singletrak en uiteindelijk ben je blij dat er nog wat verhard in zit. :lol:
ik ben overtuigd :)

En, lang leve de Rohloff als't op materiaal neer komt :)
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Om te weten hoe het parcour erbij ligt moet je morgen mee komen rij, sorry glijden. :lol:
Post Reply