Za 17/12/2011 Moen :: 13E SteenbakkersVTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fredericdavid
Mountainbiker

Post by fredericdavid »

Als buur uit Heestert, ik kom.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Het ziet er zeer sterk naar uit dat dit de laatste rit wordt voor mijne goeie oude Endorfin. De Rohloff mag zich hier nog eens komen bewijzen (ook al valt er niets meer te bewijzen)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

kenny wrote:Het ziet er zeer sterk naar uit dat dit de laatste rit wordt voor mijne goeie oude Endorfin. De Rohloff mag zich hier nog eens komen bewijzen (ook al valt er niets meer te bewijzen)
iets nieuws op het oog? Of is den anderen al klaar?
red4450
Mountainbiker

Post by red4450 »

Ik zal ook aanwezig zijn zaterdag.

Maak er iets leuk van.

Grts.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

voor meer info rond parcours kan je steeds hier terecht
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Rock Rider wrote:
kenny wrote:Het ziet er zeer sterk naar uit dat dit de laatste rit wordt voor mijne goeie oude Endorfin. De Rohloff mag zich hier nog eens komen bewijzen (ook al valt er niets meer te bewijzen)
iets nieuws op het oog? Of is den anderen al klaar?
Hij is (bijna) klaar. Als ik eens een uurtje vrij heb kan ik hem volledig afmonteren.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Alleen al voor de sympa steenbakkers moeten we terug present tekenen!!!
Het parcours is er steeds eentje om in te kaderen, maar vorig jaar heb ik toch gekozen voor een kleinere versie... Amai dat lag er toch super gevaarlijk bij!!!
We duimen dit jaar eens voor goed weer!!!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

katrien20 wrote:Alleen al voor de sympa steenbakkers moeten we terug present tekenen!!!
Het parcours is er steeds eentje om in te kaderen, maar vorig jaar heb ik toch gekozen voor een kleinere versie... Amai dat lag er toch super gevaarlijk bij!!!
We duimen dit jaar eens voor goed weer!!!
kdenk zelfe
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Voila se, de uitpijling op de openbare stukken zit er op... De privéstukken worden in de loop van deze week gedaan...
Het weer voor de uitpijling was schitterend, hopelijk volgende week ook zo'n weer!

Straks of in de loop van de komende dagen een filmke posten als teaser voor onzen tocht :wink:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Rock Rider wrote:Voila se, de uitpijling op de openbare stukken zit er op... De privéstukken worden in de loop van deze week gedaan...
Het weer voor de uitpijling was schitterend, hopelijk volgende week ook zo'n weer!

Straks of in de loop van de komende dagen een filmke posten als teaser voor onzen tocht :wink:
Men voorspelt een week met wisselvallig weer. Hopelijk blijft het zaterdag droog. Het parcours zal er toch beter bijliggen dan vorig jaar...dus dit jaar kom ik af waarschijnlijk in het gezelschap van Luckyluc en Ivan.
Post Reply