Als ik het zie zitten om de trein te pakken in waregem dan kom ik ook af!!
ik heb wel es zin om eens te gaan modderstoempen zenne :D :D :D
Zo 04/12/2011 Rollegem / Kortrijk :: WTC De Platse offroad C
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
wtcdeplatse
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Re: Bellegem bos
Post by Rock Rider »
Uit heel betrouwbare bron weten wij dat dit 99% niet het geval is!wtcdeplatse wrote:Jazeker, aangevraagd
Indien u dit niet heeft aangevraagd dient u er rekening mee te houden dat dit misbruik is van privé-grond. Hiermee hypothekeert u de organisaties die wel de juiste weg volgen en officieel toestemming vragen aan de eigenaars.
Mochten alle organisaties te pas en te onpas gebruik maken van privégronden zonder deze aan te vragen, dan wordt het op termijn voor iedereen zo goed als onmogelijk om nog buiten de blosoroutes te gaan zoeken naar mooi stukken offroad.
-
xtreem09
- Mountainbiker
Ik geef hen het voordeel van de twijfel.Rock Rider wrote:Uit heel betrouwbare bron weten wij dat dit 99% niet het geval is!wtcdeplatse wrote:Jazeker, aangevraagd![]()
Indien u dit niet heeft aangevraagd dient u er rekening mee te houden dat dit misbruik is van privé-grond. Hiermee hypothekeert u de organisaties die wel de juiste weg volgen en officieel toestemming vragen aan de eigenaars.
Mochten alle organisaties te pas en te onpas gebruik maken van privégronden zonder deze aan te vragen, dan wordt het op termijn voor iedereen zo goed als onmogelijk om nog buiten de blosoroutes te gaan zoeken naar mooi stukken offroad.
We gaan door 't bos en door enkele "ingekleurde" karieren ... en met toestemming van de eigenaars ... komen jullie ook ??
Er worden ook twee bonussen voorzien langs het parcours (3,5 km en 1,5 km), waar je het betere technische werk nog eens kan overdoen
.
Ik kijk in ieder geval al uit naar een fantastisch MTB-weekend bij een schitterend najaarsweer

Er worden ook twee bonussen voorzien langs het parcours (3,5 km en 1,5 km), waar je het betere technische werk nog eens kan overdoen
Ik kijk in ieder geval al uit naar een fantastisch MTB-weekend bij een schitterend najaarsweer
Rock Rider wrote:Uit heel betrouwbare bron weten wij dat dit 99% niet het geval is!wtcdeplatse wrote:Jazeker, aangevraagd![]()
Uw bron blijkt niet zo betrouwbaar is wel degelijk aangevraagd.
Tot zondag.
Moet dan heeeeeeeeeeeeeeeeeel recent aangevraagd zijn, want onze bron (de eigenaar uit het Brusselse) bevestigde ons paar weken terug dat hij in al die tijd dat er TT's door Bellegembos rijden (en het zijn er al heel wat geweest) nog maar aan 2 organisaties de toestemming gegeven had ... en daar was geen club uit Rollegem bij ...red4450 wrote: Uw bron blijkt niet zo betrouwbaar is wel degelijk aangevraagd.
Tot zondag.
Maar het zou inderdaad kunnen zijn dat de toestemming vrij recent is natuurlijk. Laten we hopen dat het zo is ...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Als het aangevraagd is heb ik er totaal geen problemen mee. De bron is inderdaad de eigenaar zelf... Vandaar...zanneis wrote:Moet dan heeeeeeeeeeeeeeeeeel recent aangevraagd zijn, want onze bron (de eigenaar uit het Brusselse) bevestigde ons paar weken terug dat hij in al die tijd dat er TT's door Bellegembos rijden (en het zijn er al heel wat geweest) nog maar aan 2 organisaties de toestemming gegeven had ... en daar was geen club uit Rollegem bij ...red4450 wrote: Uw bron blijkt niet zo betrouwbaar is wel degelijk aangevraagd.
Tot zondag.
Maar het zou inderdaad kunnen zijn dat de toestemming vrij recent is natuurlijk. Laten we hopen dat het zo is ...![]()
Als het om een heel recente aanvraag (en toestemming) gaat, dan hebben wij er uiteraard geen problemen mee...
Alvast succes met de tocht en misschien wel tot zondag