Zo 13/11/2011 Huizingen/ Beersel :: 4de Wcup Classic MTB
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: prijs
Als je goed leest op de site en affichesTomC wrote:op site 6 € voorinschrijving.
volgens kalender 3-5 €
sinds wanneer is voorinschrijven duurder dan op het moment???
"•Inschrijven via site = 6 euro, betalen ter plaatse na afgifte van afgeprint inschrijvingsformulier. Gratis pakket twv 20euro verkrijgbaar bij de start of na de tocht."
inschrijving via de site dient enkel zodat wij een telling kunnen maken om de pakketjes klaar te maken. Personen die zich niet op de site registreren hebben geen recht op het pakket ter waarde van €20.
DUS: Heb je graag een assortiment Wcup sportvoeding en TipTop produkten betaal je iets meer.
See you de 13e
- fugitif
- Mountainbiker
De juiste hoogtemeters zijn gekend!
Alle tochten zijn de voorbije dagen opnieuw gereden na een paar verplichtte aanpassingen en opgemeten met een garmin edge 800.
25km : 450 pos. hoogtemeters
40km : 750 pos. hoogtemeters
55km : 1000 pos. hoogtemeters
70km : 1200 pos. hoogtemeters
Met andere woorden: smeer ulle beentjes maar goed in !
Alle tochten zijn de voorbije dagen opnieuw gereden na een paar verplichtte aanpassingen en opgemeten met een garmin edge 800.
25km : 450 pos. hoogtemeters
40km : 750 pos. hoogtemeters
55km : 1000 pos. hoogtemeters
70km : 1200 pos. hoogtemeters
Met andere woorden: smeer ulle beentjes maar goed in !
- fugitif
- Mountainbiker
dirty wrote:en ...de top van onze club is al volop aan 't trainen voor die hoogtemeters
In orde zal het wel zijn daar moet gene biker aan twijfelen , 't zat er van de eerste editie al boenk op , wat een organisatie steeds bij jullie
Maar ook door de inspanningen van een grote bende enthousiaste bikers en sponsors kunnen we dit nu voor de 4de keer waarmaken!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ook hier aanwezig voor de 70 km; laat ons hopen dat de weersgoden beter gezind zijn dan vorig jaar.
Deze tocht staat in het groot genoteerd in mijn agenda; is de verplaatsing dubbel en dik waard.
Deze tocht staat in het groot genoteerd in mijn agenda; is de verplaatsing dubbel en dik waard.
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ook hier aanwezig voor de 70 km; laat ons hopen dat de weersgoden beter gezind zijn dan vorig jaar.