Zo 06/11/2011 Heusden-Zolder
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Zoals ik me herinner van vorig jaar toch wel redelijk wat single tracks halverwege het parcour, in de buurt van circuit Zolder.budiao wrote:Veel single tracks en klimmekes?
Ook enkele langere brede stukken (die mss zijn vervangen door single tracks), maar da is ook tof, lekker snelheid (toch poging tot) maken.
KrrR,
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Ik stel deze vraag maar omdat ik twijfel om deze te rijden of toch de tocht in langdorp. Zal beetje afhangen hoeveel tijd ik heb, want langdorp is iets verder weg (+/- 15 minuten langer rijden). Voorlopig gaat voorkeur naar daar, maar wie weet beland ik wel in Heusden Zolder.
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Ik vind eerlijk gezegd deze mooier dan Aarschot. Ik woon op 5 minuten van Aarschot maar denk toch naar hier te komen.budiao wrote:Ik stel deze vraag maar omdat ik twijfel om deze te rijden of toch de tocht in langdorp. Zal beetje afhangen hoeveel tijd ik heb, want langdorp is iets verder weg (+/- 15 minuten langer rijden). Voorlopig gaat voorkeur naar daar, maar wie weet beland ik wel in Heusden Zolder.
Maar ja, smaken en goesting verschillen gelukkig
- Scott biker
- Mountainbiker
- Location: Scott 900SL, Scott scale 20, Race bike-Scott CR1 SL, Cross bike-Ridley Xnight,
- globalconcept
- Mountainbiker
Post by globalconcept »
Heb deze bij mijn weten nog nooit gereden, ben dus benieuwd.
Wij zullen er zijn, misschien zelfs met een man of 6...
Na hoeveel kilometer is er een bevoorrading?
Wij zullen er zijn, misschien zelfs met een man of 6...
Na hoeveel kilometer is er een bevoorrading?