Za 01/10/2011 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- forrest
- Mountainbiker
ik had een zonnebril op en ik had het gevoel; ligt het nu aan de bril, dat ik de pijlen niet goed zie of hangen ze slecht. op een gegeven moment reed ik van het kanaal de brug op van de ring en je moest blijkbaar voorbij de brug indraaien, daar hingen de pijltjes toch flink mis. maar buiten de bepijling, mooie tocht en lekker warm weer, zodat er redelijk wat losse zand lag.
verloren garmin edge 800
Hallo
ik ben onze garmin edge 800 na de bevoorrading verloren.
De gps heeft een zwarte bescherm hoes en er zit een screenprotector op met redelijk veel bubbeltjes onder.
heeft iemand deze gevonden?
Mvg Peter
ik ben onze garmin edge 800 na de bevoorrading verloren.
De gps heeft een zwarte bescherm hoes en er zit een screenprotector op met redelijk veel bubbeltjes onder.
heeft iemand deze gevonden?
Mvg Peter
-
peterke1974
- Mountainbiker
Re: TT Mol
Post by peterke1974 »
Het ligt niet aan jouprosserke wrote:Deze voormiddag daar gaan rijden , zeer mooie toer , veel off road en single track 's .
De afpijling kon volgens mij beter , enkele malen verkeerd gereden en moeten zoeken naar de juiste weg of had enkel ik het probleem en ben ik toe aan een brilleke.
Ook een paar keer mis gereden. De pijlen hingen (of lagen) er wel, maar regelmatig te laat.
Voor de rest schone toer
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Prachtig tochtje met veel singletracks en hoog fum gehalte. Bepijling was inderdaad niet je dat maar gelukkig nergens echt fout gereden. Wel laten vangen in het los zand en over de kop gegaan.
Zit nu met een pijnlijke schouder en denk dat het morgen niks Genk ga worden.
Ook vermeldingswaardig, leuke apres op terras. 
Prachtige toertocht met toch wel enkele venijnige klimmetjes en afdalingen en ook losse zand (leuk), idd; ook 1 maal verkeerd gereden, maar de bepijling was toch niet slecht. De doortocht langs het strand aant Zilvermeer was ook leuk en zeker als daar enkele schoontjes lagen te zonnen. Heb wel krampjes gehad, maar dat is normaal want het was al 21km naar ginds en dan nog eens de grote toer gedaan(bijna 90km in totaal). De toer zelf was heel mooi (men had er werk van gemaakt, bedankt...) heen en terug was iets minder (40km langs kanaal), maar dit is genieten in dit weer en dan... een terrasje. 
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Mooie tocht, maar....... de bepijling was van het slechtste wat ik al lang niet meer gezien heb. Pijlen voor rechtdoor die horizontaal staan, bij een afdaling naar het sas van de keiheuvel een pijl helemaal achter het hoekje om, dus iedereen rechtdoor totdat er tegenliggers waren, tja, dan weet je het wel.
Ondanks opletten omdat ze niet goed stonden, toch nog dikwijls gemist.
Volgende keer eens na rijden door de organisatie zodat jullie op snelheid kunnen zien of het duidelijk is of niet, en dan eventueel corrigeren!
Ondanks opletten omdat ze niet goed stonden, toch nog dikwijls gemist.
Volgende keer eens na rijden door de organisatie zodat jullie op snelheid kunnen zien of het duidelijk is of niet, en dan eventueel corrigeren!
Inderdaad, het ligt aan de pijlen. Er waren voldoende pijlen aangebracht maar die witte pijlen vallen gewoon niet op. Het wordt tijd dat de gemeente Mol deze in de vuilbak smijt, ze hebben hun diensten (niet) bewezen.
Ben op 3 km voor het einde, bij het opdraaien op de grote baan nog serieus overkop gegaan. Ik was verrast door de lage borduur die het fietspad van de weg scheidt. Mijn maat die 10 minuten voor mij zat is op dezelfde plaats tegen de grond gegaan. Achteraf heb ik gehoord dat daar vorig jaar iemand zijn heup gebroken heeft. Duidelijk een punt waar de organisatie iets aan moet doen.
Voor de rest was dit een prima toer met een goede organisatie.
Ben op 3 km voor het einde, bij het opdraaien op de grote baan nog serieus overkop gegaan. Ik was verrast door de lage borduur die het fietspad van de weg scheidt. Mijn maat die 10 minuten voor mij zat is op dezelfde plaats tegen de grond gegaan. Achteraf heb ik gehoord dat daar vorig jaar iemand zijn heup gebroken heeft. Duidelijk een punt waar de organisatie iets aan moet doen.
Voor de rest was dit een prima toer met een goede organisatie.
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Voormiddag de TT in Kasterlee gaan rijden en daarna doorgekomen naar Mol voor deze TT.
Ik moet me helaas aansluiten bij de voorgaande reacties wat de bepijling betreft. De pijltjes (van de stad Mol) zijn niet ideaal (witte kleur) maar waren bij momenten ook onlogisch geplaatst. Naar het einde toe had ik de indruk dat er steeds minder en minder pijlen waren gehangen... Spijtig, daardoor een paar keren bijna verkeerd gereden of bijna moeten stoppen om het pijltje te zoeken.
Verder : prima organisatie
Zeker genoeg mensen om de parking aan te duiden.
Goede bevoorrading in de schaduw van de bomen.
Prachtig weer voor een 1e oktober !
Op 3 km van het einde nog tegen de grond gegaan in een zand-afdaling doordat een andere deelnemer ineens remde halverwege
Ben in zo'n struik gevallen met van die droge, harde takjes... gelukkig alleen maar oppervlakkige schade op de benen... het bloed zag er wel wat spectaculair uit
maar het viel wel mee.
Ook nog een bedankje aan de man (ietwat "op leeftijd"
) met de cyclocross-fiets waarbij ik in het wiel mocht zitten... want hij kon mij er met gemak afrijden als 'm z'n best deed 
Tot volgend jaar !
Ik moet me helaas aansluiten bij de voorgaande reacties wat de bepijling betreft. De pijltjes (van de stad Mol) zijn niet ideaal (witte kleur) maar waren bij momenten ook onlogisch geplaatst. Naar het einde toe had ik de indruk dat er steeds minder en minder pijlen waren gehangen... Spijtig, daardoor een paar keren bijna verkeerd gereden of bijna moeten stoppen om het pijltje te zoeken.
Verder : prima organisatie
Zeker genoeg mensen om de parking aan te duiden.
Goede bevoorrading in de schaduw van de bomen.
Prachtig weer voor een 1e oktober !
Op 3 km van het einde nog tegen de grond gegaan in een zand-afdaling doordat een andere deelnemer ineens remde halverwege
Ben in zo'n struik gevallen met van die droge, harde takjes... gelukkig alleen maar oppervlakkige schade op de benen... het bloed zag er wel wat spectaculair uit
Ook nog een bedankje aan de man (ietwat "op leeftijd"
Tot volgend jaar !
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
Bij een echt schitterend weertje naar de kempen getrokken voor deze tocht mee te rijden en het was de moeite waard om de verplaatsing van z'on 150 km enkel te maken.
Aan off-road moet je daar idd niet ver zoeken
De pijltjes konden mss wat duidelijker opgesteld worden, toch maar één keer misreden.
Nog een dikke pluim aan de organisatie, voor seingevers die zorgden voor een veilige oversteek en de bewaakte fiets stalling
Nog eens nagenieten van de rit kan via de volgende linken:
http://www.youtube.com/watch?v=YwVgcl47RUw
en
http://www.youtube.com/watch?v=KgMN6gp0rys
Aan off-road moet je daar idd niet ver zoeken
De pijltjes konden mss wat duidelijker opgesteld worden, toch maar één keer misreden.
Nog een dikke pluim aan de organisatie, voor seingevers die zorgden voor een veilige oversteek en de bewaakte fiets stalling
Nog eens nagenieten van de rit kan via de volgende linken:
http://www.youtube.com/watch?v=YwVgcl47RUw
en
http://www.youtube.com/watch?v=KgMN6gp0rys