Vr 28/10/2011 Wiekevorst :: 2de Halloweentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zorg voor voldoende achterlicht dan zien wij u al zeker rijdenlos bylos wrote:Ik ga ook komen. Is het parcour verlicht? Wat moet je zelf meenemen als verlichting? Ik heb noch geen ervaring met avondtochten, ben meestal ne vroege vogel (allé, mijn maten toch...)
Een licht vooraan is enkel nodig als je wil zien waar je rijd anders op den tast of wieltjeszuigen
Nu serieus zorg voor voldende licht vooraan zo dat je toch iets ziet
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Misschien een luxe-probleem van teveel licht te hebbenBeny wrote:persoonlijk hou ik er niet van dat anderen fluor dragenpetruske wrote:eventueel in fluo vestje of fluo strips op je broek of overschoenen is ook geen overbodige luxe
dat weerkaatst te fel in mijn ogen als ik achter hen rij
Dees kan een oplossing zijn:
yep... Wilma is greatjinba ittai wrote:Misschien een luxe-probleem van teveel licht te hebbenBeny wrote:persoonlijk hou ik er niet van dat anderen fluor dragenpetruske wrote:eventueel in fluo vestje of fluo strips op je broek of overschoenen is ook geen overbodige luxe
dat weerkaatst te fel in mijn ogen als ik achter hen rij![]()
Dees kan een oplossing zijn:of voorbijsteken
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Petruske, zolang er niemand op het topic een bericht achter de jouwe post staat er een knop bij uw bericht "X" (verwijderen), deze verdwijnt zodra iemand een berichtje post en ben je eraan voor de moeite.petruske wrote:even off topic ,kan mij iemand vertellen hoe ik bij twee of drie maal dubbele posting ,deze overtollige kan verwijderen
dank op voorhand
groetjes