Zo 16/10/2011 Houthalen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hANDYman
Mountainbiker

Post by hANDYman »

Rec wrote:Thema van de tocht: Hoe gebruik je de saaiste stukken uit de streek :(
was gij met de singular singlespeed? ge hebt mij daar voorbij gestoken op da saai stuk en uw ongenoegen geuit :lol:

daarna was 't toch beter vond ik
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Heb slechts de 30 gereden :oops: slechte benen en nog teveel last van de schouder lagen aan de basis. :( Vond hetgeen ik gerede heb ook minder dan de andere jaren. :-?
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

hANDYman wrote:
Rec wrote:Thema van de tocht: Hoe gebruik je de saaiste stukken uit de streek :(
was gij met de singular singlespeed? ge hebt mij daar voorbij gestoken op da saai stuk en uw ongenoegen geuit :lol:

daarna was 't toch beter vond ik
Yep, da was ik. Vrijdag nog +100 Km in de streek daar gedaan en der ligt heel wat :P singletrack
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

vond het toch cava,
die van opoeteren gisteren was een stukske saaier hoor :-)
Bosbeer
Mountainbiker

Post by Bosbeer »

Een feilloze fietsbewaking,een goede bevoorrading en 40km genoten

van de streek,....doe zo voort =D>
Redhotrob
Mountainbiker

Post by Redhotrob »

@ Rec : ge moet ook nog overal mogen passeren van bos en groen !
Als ge alleen rijdt is dat geen probleem, maar probeer hun maar eens te overtuigen om bepaalde stukken te mogen gebruiken voor een tt.
jean-ke
Mountainbiker

Post by jean-ke »

Ik denk ook dat dat meestal het probleem is dat ze gewoon de toelating niet verstrekken om ergens door te mogen. Ik vond het zeker geen slechte tt, goeie bepeiling en bevoorading, Goei soepke! ;-) Doe zo verder mannen!
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

soep was idd heel lekker!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:lol: Tja, wat moet ik ervan zeggen. Ik vond het een prachtige tocht, het gedeelte van Hengelhoef, het bos achter de plas en Kelchterhoef zat vol met single-tracks. lekker soepje, mooi weer allemaal niets dan goed, MAAR ... Ik heb enkele weken geleden ongeveer dezelfde tracks gedaan op de tocht van Helchteren. Bij de tocht van Camda zaten delen in van dezelfde tracks in Hengelhoef, ik rij zowiezo al véél in deze streek dus vond ik het wat saai omdat ik exact wist welke tracks we volgen. Ik rij deze tochten mee in de hoop op nieuwe paadjes te rijden, maar dit was vandaag niet het geval... Maar toch aan de organisatie: =D>
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

vond het een mooie tocht, ook de stukken rechtdoor; mooie natuur,....dus proficiat =D>
Post Reply