Laatste check grote toer.
34km met 500hm.
Jammer genoeg alweer enkele onverlaten bezig geweest die onze pijltjes omdraaiden of zelfs helemaal weggenomen hebben.
'k snap niet welk plezier ze er aan hebben.
Vr 16/09/2011 Sint-Maria-Horebeke :: Nightbike :: 9de Horebe
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Misschien toch een planneke op het forum van het parcour zodat we weten waar naartoe als er pijlen weg zijn?? We kunnen ook andere mensen helpen,we hebben parcourkennis genoeg.The Orb wrote:Laatste check grote toer.
34km met 500hm.
Jammer genoeg alweer enkele onverlaten bezig geweest die onze pijltjes omdraaiden of zelfs helemaal weggenomen hebben.
'k snap niet welk plezier ze er aan hebben.
Is gemakkelijk te maken met www.gmap-pedometer.com
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Juist.MTBSDVD83 wrote:Ook terug aanwezig, kheb mij vorig jaar echt gejeund
Ik veronderstel een molshoop uit de RVV maar dan off-roadpatje2 wrote:Wat mag ik me hier bij voorstellen?The Orb wrote: Yep, hij zit er bij!
Lang geleden dat ik daar geweest ben.
Ik vraag me af of "diene grote plas" nog steeds aanwezig is voor je de off-road klim aanvat.
-
den daler
- Mountainbiker
een paar weken geleden was de plas wegblack levi wrote:Juist.MTBSDVD83 wrote:Ook terug aanwezig, kheb mij vorig jaar echt gejeund
Ik veronderstel een molshoop uit de RVV maar dan off-roadpatje2 wrote: Wat mag ik me hier bij voorstellen?![]()
Lang geleden dat ik daar geweest ben.![]()
Ik vraag me af of "diene grote plas" nog steeds aanwezig is voor je de off-road klim aanvat.
lag er zelf volledig droog bij
en tis hier toch al gans de week droog
wat ik hier zie is dat het vooral droog ligt
denk dat het meeste vlot te berijden zal zijn
- black levi
- Mountainbiker
Re: ghostbikers zijn er ook
Post by black levi »
Dat jullie van de tegenovergestelde richting willen "ghosten" is geen probleem maar liefst met lichtjes hé.massiboy wrote:ghostbikers uit sleidinge zijn ook terug van de partij hoor ja spookrijders mogen zeker niet ontbreken he