Zo 04/09/2011 Kruishoutem :: 17de Lozerbosveldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
old walker
- Mountainbiker
17 de Lozerbosveldtoertocht
Beste vrienden, WTC Lozer is er terug klaar voor! Wij verwachten jullie terug voor een prachtige MTB tocht van 35,40 of 55 km in en rond het schilderachtige Lozer. Inschrijven kan op zaterdag van 8u00 tot 14u30 en op zondag tot 9u30. Er zijn ook 3 cyclotochten, 25km(familietocht), 60 km of 80 km met enkel fikse kuitenbijters!.
Alle leden garanderen een prima organisatie, twee schitterende bevoorradingen en natuurlijk mooie parcours, na de rit kan er bij een Leffe en gratis braadworst teruggeblikt worden op een mooie tocht!
Wij zijn er klaar voor en hopen terug 2055 tevreden deelnemers(2010) te mogen begroeten, al hopen we heimelijk op een verbetering van ons record met 2150 deelnemers!
Alle leden garanderen een prima organisatie, twee schitterende bevoorradingen en natuurlijk mooie parcours, na de rit kan er bij een Leffe en gratis braadworst teruggeblikt worden op een mooie tocht!
Wij zijn er klaar voor en hopen terug 2055 tevreden deelnemers(2010) te mogen begroeten, al hopen we heimelijk op een verbetering van ons record met 2150 deelnemers!
Van de partij op Zaterdag!!!! Vorig jaar, ondanks de dikke mist bij het vertrek, super geamuseerd samen met Blackie
Dit is idd een tochtje met vele kerkwegels en paadjes en enkele mooie stukken bos, maar eens in het jaar vind ik het super om eens tijdens het biken aan sideseeing te doen!!! PRACHTIGE streek om te genieten van de mooie zichten!!!!

Dit is idd een tochtje met vele kerkwegels en paadjes en enkele mooie stukken bos, maar eens in het jaar vind ik het super om eens tijdens het biken aan sideseeing te doen!!! PRACHTIGE streek om te genieten van de mooie zichten!!!!
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Ben er zeker van dat ik gelijk heb!!!!pimke wrote:ja old walker maar liggen uw nieuwe banden der wel goe op hihi
Re: 17 de Lozerbosveldtoertocht
Normaal mag je me zaterdagmorgen verwachten Dany.dderuyte wrote:Beste vrienden, WTC Lozer is er terug klaar voor! Wij verwachten jullie terug voor een prachtige MTB tocht van 35,40 of 55 km in en rond het schilderachtige Lozer. Inschrijven kan op zaterdag van 8u00 tot 14u30 en op zondag tot 9u30. Er zijn ook 3 cyclotochten, 25km(familietocht), 60 km of 80 km met enkel fikse kuitenbijters!.
grts Giovanni ipv Leffe is een gewoon pintje ook goed wi :)
- slappetieze2
- Mountainbiker