Zo 25/09/2011 Sleidinge :: 2de Ghostbikers VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Marcus 2 wrote:Zelfs voor zij die de streek kennen als hun broekzak zullen verrast zijn door een aantal nieuwe privé-stukken dat we erin gestoken hebben.
Op het eind zit er ook nog een technisch parcourske in.
Nu maak je mij nieuwsgierig !! :wink:
sokkolaadezaak
Mountainbiker

Ghostbikers VTT 25-9-2011

Post by sokkolaadezaak »

Awel, ik ken de streeks als mijn broekzak.
Benieuwd of jullie mij zullen kunnnen verrassen.
Alleszins rij ik de rit!

Succes
Marcus 2
Mountainbiker

Re: Ghostbikers VTT 25-9-2011

Post by Marcus 2 »

sokkolaadezaak wrote:Awel, ik ken de streeks als mijn broekzak.
Benieuwd of jullie mij zullen kunnnen verrassen.
Alleszins rij ik de rit!

Succes
Dank je.
Wij hopen toch van ietwat verrassend uit de hoek te komen maargoed meer dan 90% van de offroad is bekend terrein. 't Is gewoon ook zaak om zoveel mogelijk offroad aan elkaar te breien.
Voor de 58 km trekken we eerst naar Belzele langs de geijkte wegen, snel parcours maar het tweede en derde deel zullen een pak zwaarder uitvallen.
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

vandaag gaan kijken en het parcours ligt er perfect bij , het mag nog veeeeel regenen deze week, we maken ons geen zorgen .zullen jullie eens verwennen met wat we uit ons mouw kunnen schudden hebben :-)
klusjesman Ghostbikers
Mountainbiker

Post by klusjesman Ghostbikers »

We hebben zondag eens een proefrit gereden met een 20 tal ghostbikers en het ziet er top uit!!!!!!!!!!!!! =D> =D> laat maar komen zondag :wink:
Gr Marleen
carootje
Mountainbiker

Post by carootje »

Het zal een prachtige rit zijn. Heb zelf al de 35 gereden en ben zeer enthousiast. Er is echt werk van gemaakt om een prachtig parcour in elkaar te steken.
Brecht G
Mountainbiker

Post by Brecht G »

carootje wrote:Het zal een prachtige rit zijn. Heb zelf al de 35 gereden en ben zeer enthousiast. Er is echt werk van gemaakt om een prachtig parcour in elkaar te steken.
staan de pijltjes al? zou het tochtje mss zaterdag doen aangezien het zondag niet past--'
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

Brecht G wrote:
carootje wrote:Het zal een prachtige rit zijn. Heb zelf al de 35 gereden en ben zeer enthousiast. Er is echt werk van gemaakt om een prachtig parcour in elkaar te steken.
staan de pijltjes al? zou het tochtje mss zaterdag doen aangezien het zondag niet past--'
Neen, de bossen worden maar uitgepijld de zaterdagnamiddag. Hoe later hoe kleiner de kans dat ze weggenomen worden enz....
Er zitten ook wat privéstukken in en de eigenaars hebben - begrijpelijk - niet graag dat er al gefietst wordt op hun eigendom.
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

de voorspellingen van het weer zien er zeer goed uit ,dus sportievelingen wij verwachten jullie, voor een heerlijke rit die je onder de wielen geschoven gaat krijgen
carootje
Mountainbiker

Post by carootje »

Ook de bevoorradingen zullen net als vorig jaar terug heel verzorgd zijn.
Voor de 55km zijn er 2 voorzien.
Post Reply