Nu maak je mij nieuwsgierig !!Marcus 2 wrote:Zelfs voor zij die de streek kennen als hun broekzak zullen verrast zijn door een aantal nieuwe privé-stukken dat we erin gestoken hebben.
Op het eind zit er ook nog een technisch parcourske in.
Zo 25/09/2011 Sleidinge :: 2de Ghostbikers VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
-
sokkolaadezaak
- Mountainbiker
Ghostbikers VTT 25-9-2011
Post by sokkolaadezaak »
Awel, ik ken de streeks als mijn broekzak.
Benieuwd of jullie mij zullen kunnnen verrassen.
Alleszins rij ik de rit!
Succes
Alleszins rij ik de rit!
Succes
Re: Ghostbikers VTT 25-9-2011
Dank je.sokkolaadezaak wrote:Awel, ik ken de streeks als mijn broekzak.
Alleszins rij ik de rit!
Succes
Wij hopen toch van ietwat verrassend uit de hoek te komen maargoed meer dan 90% van de offroad is bekend terrein. 't Is gewoon ook zaak om zoveel mogelijk offroad aan elkaar te breien.
Voor de 58 km trekken we eerst naar Belzele langs de geijkte wegen, snel parcours maar het tweede en derde deel zullen een pak zwaarder uitvallen.
-
klusjesman Ghostbikers
- Mountainbiker
Post by klusjesman Ghostbikers »
We hebben zondag eens een proefrit gereden met een 20 tal ghostbikers en het ziet er top uit!!!!!!!!!!!!!
laat maar komen zondag 
Gr Marleen
Gr Marleen
Neen, de bossen worden maar uitgepijld de zaterdagnamiddag. Hoe later hoe kleiner de kans dat ze weggenomen worden enz....Brecht G wrote:staan de pijltjes al? zou het tochtje mss zaterdag doen aangezien het zondag niet past--'carootje wrote:Het zal een prachtige rit zijn. Heb zelf al de 35 gereden en ben zeer enthousiast. Er is echt werk van gemaakt om een prachtig parcour in elkaar te steken.
Er zitten ook wat privéstukken in en de eigenaars hebben - begrijpelijk - niet graag dat er al gefietst wordt op hun eigendom.