Zo 04/09/2011 Gierle :: VTT Gierle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jan C
Mountainbiker

Post by Jan C »

Als alternatief voor de afgelastingen in Diest en Averbode komen wij naar Lille (Gierle) voor zowel de 25 als 48..... :lol:
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Jan C wrote:Als alternatief voor de afgelastingen in Diest en Averbode komen wij naar Lille (Gierle)...
+1 +het feit dat er in Mol (Sunparks) gewoon de BLOSO-route gevolgd wordt...

present voor de 48 km 8-)
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Aangezien mijn broertje forfait gegeven heeft, heb ik besloten om met de fiets te komen.
Aangezien het maar 10km is, zal ik maar gewoon naar de start komen zekers of passeren jullie ergens dichtbij Vosselaar???
mens
Mountainbiker

Post by mens »

Speedy G. wrote:Aangezien mijn broertje forfait gegeven heeft, heb ik besloten om met de fiets te komen.
Aangezien het maar 10km is, zal ik maar gewoon naar de start komen zekers of passeren jullie ergens dichtbij Vosselaar???
Ze komen aan de lilse bergen over de brug (groene bloso lus)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ja mannen de weergoden waren ons vanmorgen niet goed gezind (nu 11u30 schijnt de zon) :evil:
Waar naar jullie tt gekomen met goesting,maar die was na 11 km over (ben ni bang van modder maar vertrekken in de regen en konstante bagger daar pas ik voor zoals er precies wel meer gedaan hebben) en dan maar over de baan terug gekeerd naar de start voor een aantal drankjes en een heerlijke pannenkoek en een steunlotje gekocht.

het weer kunde spijtig genoeg niet beinvloeden.
hopenlijk volgend jaar terug hier met beter weer :-D

grtz devil
Jan C
Mountainbiker

Post by Jan C »

Net terug van de 48 km.......de eerste kilometers nog om de plassen kunnen rijden. Maar na de stop was het bagger. Jammer voor de organisatie. Tocht was mooi maar erg nat (aanhoudende regen). Piepende schijfremmen en krakende ketting :-? Gelukkig was er volop plaats bij het afspuiten en de warme douche was heerlijk.

Groet vanuit Chaam
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ik ben met de fiets afgekomen tot aan de start en toen al in de regen.
Daarna gestart voor de 48km maar het ging me totaal niet af met die bagger en op de 2de splitsing voor de 28km gekozen.
Deze toch nog uitgereden met een erbarmelijk gemiddelde en dan in de regen terug naar huis.
Komt ge thuis aan en begint die zon toch niet te schijnen zekers... :evil:

Anyway, chapeau aan de organisatie want zelfs met die regen stonden er seingevers aan de echt gevaarlijke grote banen. Bevoorrading meer dan voldoende alhoewel ik geen voorstander was van dat drankje.

De pijlen vond ik dan weer niet goed. Kleur was voor mij niet echt goed zichtbaar in't begin, later ging dat beter toen het iets lichter werd.

http://connect.garmin.com/activity/111689608
Marc L
Mountainbiker

Post by Marc L »

Nog iets over die flyers achter de ruitenwisser.
Ik zit er niets mee in dat er van die papiertjes zitten achter mijn ruitenwisser bij droog weer, maar laat dit aub achterwege als het pijpenstelen regent !!
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Marc L wrote:Nog iets over die flyers achter de ruitenwisser.
Ik zit er niets mee in dat er van die papiertjes zitten achter mijn ruitenwisser bij droog weer, maar laat dit aub achterwege als het pijpenstelen regent !!
Ik was deze keer niet met de auto maar ik denk dat ik mij een sticker ga laten maken --> GEEEEEEN RECLAME. =D>
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

schone toer mannen! In de regen vertrokken, flink wat baggeren onderweg .. af en toe een pijltje niet gezien.. :-) Slechts één trappistje gedronken achteraf. (had geen douche gerief en verse kleding mee, vandaar..) Daarna op het gemakske terug naar poederlee gereden.
Tot volgend jaar!
Post Reply