5/12/04 De Panne Beach Endurance
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 15:28, edited 1 time in total.
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
geen enkele golfbreker en t'is best kan super gevaarlijk zijn!!!
zoals in oostende...
banden
shwalbe super moto banden zijn de beste strandbanden

zoals in oostende...
banden
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
1/ 'k zou zeggen zandbanden maar 'k heb ook al gereden met semi-slick banden en dit lukt ook. Als je denkt om nog strandraces te rijden dan zijn zandbanden een goede investering. Als het de eerste maal, zou ik nog geen strandbanden aanschaffen. Kwestie van het geld niet buiten te smijten. Mijn eerste races heb ik altijd gereden met semi-slick bandjes en het lukte aardig.
2/ In De Panne zijn er geen golfbrekers.
2/ In De Panne zijn er geen golfbrekers.
- oppersquadra
- Mountainbiker
Post by oppersquadra »
...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 15:26, edited 1 time in total.
Tuurlijk, die strandbanden, da's allemaal commercie. Zoekt er uwe beste semi-slick uit of uwe meest versleten noppenband, en ge geraakt overal even goed (of even slecht) door. Voor Oostduinkerke is iets met noppen zelfs aan te raden, omdat er ook een paar stukken door de duinen tussen zitten...Deef wrote:Kan ik daar ook meedoen met mijn noppenbanden of is dat echt niet mogelijk. Ben namelijk een wegrenner die 2 maanden op het jaar met de mountainbike rijd en om nu hier ook nog extra materiaal aan te schaffen zie ik niet zitten.
Zelf zal'k waarschijnlijk mijn racing ralphs bovenhalen...
Heb me laten wijs maken dat tegen Oostende, aan de kant van Raversijde een aangelegd parcours ligt, wel méér in de duinen dan op het strand, naar het schijnt?!?Qube wrote:Weet er iemand waar ge op het strand moogt gaan rijden? Aangezien "De Panne" de eerste keer wordt, zou ik graag toch eens daarvoor op een strand gereden hebben.