Antwerp Cup Mountainbike
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Was vorig jaar inderdaad maar een half u'ke wedstrijd. Kvond da ook redelijk belachelijk. Inschrijvingsgeld vond ik ook aan de hoge kant. En de toeschouwers moeten daar inkom betalen...
Belangrijk is wel om het parcour goed te verkennen op voorhand. Afdalingen zijn zeker te doen, maar ge moet ze toch op al een paar keer gedaan hebben voor de wedstrijd.
Belangrijk is wel om het parcour goed te verkennen op voorhand. Afdalingen zijn zeker te doen, maar ge moet ze toch op al een paar keer gedaan hebben voor de wedstrijd.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Mijn hond is altijd bij me, maar voor mijn thuiswedstrijd stuur ik mijn kat. Vorig jaar een belachelijk mikeymouse circuit waar je de 1ste 2 rondes niet op kon koersen, nu blijkbaar weinig verandering= de rosse kater opsturen...en pas op, dieje is zwanger.Liwoen wrote:Bedoelde ni over uwen hond, perro?El Perro Diablo wrote:Valt niet over mijn kat eh.....
- robin
- Mountainbiker
ben ik volledig mee eens, mij zie je daar ook niet, spaar liever m'n krachten voor Stoumont,da zal andere poes zijn da !El Perro Diablo wrote:Mijn hond is altijd bij me, maar voor mijn thuiswedstrijd stuur ik mijn kat. Vorig jaar een belachelijk mikeymouse circuit waar je de 1ste 2 rondes niet op kon koersen, nu blijkbaar weinig verandering= de rosse kater opsturen...en pas op, dieje is zwanger.Liwoen wrote:Bedoelde ni over uwen hond, perro?El Perro Diablo wrote:Valt niet over mijn kat eh.....