Het was de GPS die mij in Ouarzazate en in Cefalu door de bergen heeft gesleurd, mijn beste Beny... Ik probeer al maanden bij Bart te geraken om een nieuw exemplaar te kopen. Eerst moet ik echter nog een paar offerblokken openbreken. A propos, Erling en Chantal komen ook naar Eupen volgende vrijdag.Beny wrote:de "gpsmap 60"?Offshore wrote:Mocht er iemand een GPS van Garmin 62 (vorig model) vinden in de buurt van het Irmep : 't is de mijne !
ik zal mijn ogen openhouden
Vr 08/04/2011 Eupen :: VTT Tour IRMEP
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
het zal daar een toffe bende wordenOffshore wrote:Het was de GPS die mij in Ouarzazate en in Cefalu door de bergen heeft gesleurd, mijn beste Beny... Ik probeer al maanden bij Bart te geraken om een nieuw exemplaar te kopen. Eerst moet ik echter nog een paar offerblokken openbreken. A propos, Erling en Chantal komen ook naar Eupen volgende vrijdag.Beny wrote:de "gpsmap 60"?Offshore wrote:Mocht er iemand een GPS van Garmin 62 (vorig model) vinden in de buurt van het Irmep : 't is de mijne !
ik zal mijn ogen openhouden
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
Patje, moeten wij Neal niet laten weten dat wij vroeger allebei een hoge functie hadden in de kerkelijke hiërarchiepatje2 wrote:Neal ik heb je een pb gestuurt en er is nog een plaatsje vrij voor u en Offshore rijd ook mee.Neal wrote:Of als jullie van Londerzeel hier voorbijrijden en mij oppikken wil ik wel meebetalen voor de naft he!
grts patje2
En dat hij van Leuven tot Eupen tussen ons zal zitten op de smalle voorbank van een camionnette
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Als ge altijd trappist drinkt, wil nog niet zeggen dat ge er ene zijt héOffshore wrote:Patje, moeten wij Neal niet laten weten dat wij vroeger allebei een hoge functie hadden in de kerkelijke hiërarchiepatje2 wrote:Neal ik heb je een pb gestuurt en er is nog een plaatsje vrij voor u en Offshore rijd ook mee.Neal wrote:Of als jullie van Londerzeel hier voorbijrijden en mij oppikken wil ik wel meebetalen voor de naft he!
grts patje2?
En dat hij van Leuven tot Eupen tussen ons zal zitten op de smalle voorbank van een camionnette!