Vr 08/04/2011 Eupen :: VTT Tour IRMEP

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

Beny wrote:
Offshore wrote:Mocht er iemand een GPS van Garmin 62 (vorig model) vinden in de buurt van het Irmep : 't is de mijne !
de "gpsmap 60"?
ik zal mijn ogen openhouden :-D
Het was de GPS die mij in Ouarzazate en in Cefalu door de bergen heeft gesleurd, mijn beste Beny... Ik probeer al maanden bij Bart te geraken om een nieuw exemplaar te kopen. Eerst moet ik echter nog een paar offerblokken openbreken. A propos, Erling en Chantal komen ook naar Eupen volgende vrijdag.
Neal
Mountainbiker

Post by Neal »

Wie is er van vlaams Brabant of Leuven om te carpoelen... ik zou rijden dan...
Neal
Mountainbiker

Post by Neal »

Of als jullie van Londerzeel hier voorbijrijden en mij oppikken wil ik wel meebetalen voor de naft he! :wink:
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Ik zal deze ook komen rijden op vrijdag, marsbevel ligt al klaar. Hopelijk heb ik op tijd de transfil kabels binnen anders zal het nog met de krakende i-links rijden worden.

cya there
myst.be
Mountainbiker

Post by myst.be »

mijn PR & Sport marsbevel ligt ook klaar.

Ze geven goed weer, dus ik kijk er al naar uit!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Offshore wrote:
Beny wrote:
Offshore wrote:Mocht er iemand een GPS van Garmin 62 (vorig model) vinden in de buurt van het Irmep : 't is de mijne !
de "gpsmap 60"?
ik zal mijn ogen openhouden :-D
Het was de GPS die mij in Ouarzazate en in Cefalu door de bergen heeft gesleurd, mijn beste Beny... Ik probeer al maanden bij Bart te geraken om een nieuw exemplaar te kopen. Eerst moet ik echter nog een paar offerblokken openbreken. A propos, Erling en Chantal komen ook naar Eupen volgende vrijdag.
het zal daar een toffe bende worden :-D
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

present!
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Neal wrote:Of als jullie van Londerzeel hier voorbijrijden en mij oppikken wil ik wel meebetalen voor de naft he! :wink:
Neal ik heb je een pb gestuurt en er is nog een plaatsje vrij voor u en Offshore rijd ook mee.
grts patje2
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

patje2 wrote:
Neal wrote:Of als jullie van Londerzeel hier voorbijrijden en mij oppikken wil ik wel meebetalen voor de naft he! :wink:
Neal ik heb je een pb gestuurt en er is nog een plaatsje vrij voor u en Offshore rijd ook mee.
grts patje2
Patje, moeten wij Neal niet laten weten dat wij vroeger allebei een hoge functie hadden in de kerkelijke hiërarchie :roll: ?
En dat hij van Leuven tot Eupen tussen ons zal zitten op de smalle voorbank van een camionnette =P~ !
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Offshore wrote:
patje2 wrote:
grts patje2
Patje, moeten wij Neal niet laten weten dat wij vroeger allebei een hoge functie hadden in de kerkelijke hiërarchie :roll: ?
En dat hij van Leuven tot Eupen tussen ons zal zitten op de smalle voorbank van een camionnette =P~ !
Als ge altijd trappist drinkt, wil nog niet zeggen dat ge er ene zijt hé :lol:
Post Reply