Sluit me volledig aan bij het voorgaande. Schitterende tocht in een prachtige
omgeving met leuke vergezichten.,venijnige klimmetjes en dito afdalingen. Fijne voormiddag, tot volgende keer.
Zo 13/03/2011 Gulpen (NL) :: 23ste Specialized MTB Tourtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Prachtige vloeiende rijdende tocht in een schitterend decor.Wel enkele malen verkeerd gereden maar men eigen schuld.De bevoorrading is voor mij van minder belang omdat ik mij altijd hou aan men vast stramien,als er water is ben ik content.
Wel een beetje ontgoocheld betreft afstand,had 61km met de verkeerd gereden kilometers.Ik denk dat hij maar goed 57km was.Hoogtemeters aan de aankomst 1275m en na downloaden 1373m,dus zal wel ergens tussenin zijn.
Voel toch goed dat ik meer baankilometers heb gedaan ,alleen aan dat geschodder moet ik altijd terug wat wennen.
Wel een beetje ontgoocheld betreft afstand,had 61km met de verkeerd gereden kilometers.Ik denk dat hij maar goed 57km was.Hoogtemeters aan de aankomst 1275m en na downloaden 1373m,dus zal wel ergens tussenin zijn.
Voel toch goed dat ik meer baankilometers heb gedaan ,alleen aan dat geschodder moet ik altijd terug wat wennen.
twas dik in orde, al was het wat kort. Ik doe dat wel graag zo van die klimmekes die langer zijn dan in het hageland, maar korter dan in dardennen.
Wel zeker zo leuk op dit moment vant jaar als in de barre sneeuw en ijstoestanden van vroeger (al hadden die ook wel iets uiteraard).
fijn afsluiterke voor mij van het voorjaar, want nu volgt eerst een driesweekse trekking met de wandelschoenen. De konditie is alleszinds in orde, dat hebben we vandaag uitgebreid kunnen testen.
Wel zeker zo leuk op dit moment vant jaar als in de barre sneeuw en ijstoestanden van vroeger (al hadden die ook wel iets uiteraard).
fijn afsluiterke voor mij van het voorjaar, want nu volgt eerst een driesweekse trekking met de wandelschoenen. De konditie is alleszinds in orde, dat hebben we vandaag uitgebreid kunnen testen.