Summer Bike Festival 2011

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Als je de toertocht gaat rijden mag je gratis fietsen gaan testen
En deze kost €4
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Ok. Het kost me dus 4 euro :lol:

Ik ben niet echt van plan om mijne fiets mee te nemen of het is toch niet de bedoeling om de fietsen te testen tijdens die toertocht?
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Angelo. wrote:Ok. Het kost me dus 4 euro :lol:

Ik ben niet echt van plan om mijne fiets mee te nemen of het is toch niet de bedoeling om de fietsen te testen tijdens die toertocht?
Neem u botsmuts maar mee.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Fietsen testen gebeurdt op het uitgepijlde testparcours...
The pain train
Mountainbiker

Post by The pain train »

Al een idee hoeveel km de toertocht is? *edit* eerste antwoord zelf gevonden 17, 31 en 40km :lol:
En is het waar dat als je een TT mee rijd dat een fietshelm verplicht is?? Nog nooit een TT gereden ma heb me dit laten wijsmaken :-k
Nog 2 weekskes se! Hopen op mooi weer uiteraard!
Nog geen meer nieuws over de merken die we kunnen gaan testen? Behalve die van bikeboutique dan.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

The pain train wrote:Al een idee hoeveel km de toertocht is? *edit* eerste antwoord zelf gevonden 17, 31 en 40km :lol:
En is het waar dat als je een TT mee rijd dat een fietshelm verplicht is?? Nog nooit een TT gereden ma heb me dit laten wijsmaken :-k
Nog 2 weekskes se! Hopen op mooi weer uiteraard!
Nog geen meer nieuws over de merken die we kunnen gaan testen? Behalve die van bikeboutique dan.
Zet hem maar op :wink:
Moest het wat vettig liggen dan worden die paar afdalinskes in de kleiputten wat 'tricky-er'.
The pain train
Mountainbiker

Post by The pain train »

Don't got one O:)
wordt es tijd dat ik zo'n sexy potteke ga halen dan... Ma eigenlijk heb ik wel m'n snowboardhelm
ice.man
Mountainbiker

Post by ice.man »

is dichtbij denk dat ik men eerste rit gaan doen weet alleen nog niet hoeveel km,heb al 1jaar half niet meer gefietst :-)
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Angelo. wrote:Kan er mij iemand vertellen hoeveel de inkom is op zondag. Of ik moet er volledig naast zien maar ik vind het nergens terug. Ook niet op de site.
Dacht hier de prijs te hebben gezien 3 euro vergunninghouders alle andere 4 euro http://www.summerbike.be/index.php/praktisch
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

PhilippeBiker wrote:
Angelo. wrote:Kan er mij iemand vertellen hoeveel de inkom is op zondag. Of ik moet er volledig naast zien maar ik vind het nergens terug. Ook niet op de site.
Dacht hier de prijs te hebben gezien 3 euro vergunninghouders alle andere 4 euro http://www.summerbike.be/index.php/praktisch
Is dat niet alleen voor de tochten?
Moet er voor de beurs apart worden betaald?
Post Reply