Het parcours ziet er inderdaad terug een stukje beter uit. Merendree, Lovendegem Bellem zijn heel mooie stukjes. Ze voorspellen ook goed weer, koud maar droog
Ideaal om er nog eens flink in te vliegen.
Ik kom zeker af, heb me ook al per e-mail ingeschreven
ok na vorig jaar komen we zeker ook terug met een man of vier .
we hebben het dan heel erg naar ons zin gehad , het was een toffe rit en
zo dicht bij huis dat kan nie beter.
tot zondag
Vandaag parcour weest uitpijlen en het is overal goed berijdbaar.
Als we morgen nog een droge dag krijgen dan wordt het een rit weer kan gevlamd worden. Met een aantal technische stukken erbij wordt het een zéér leuke rit.
Vanmorgen vertrokken om 7.30h in Aarsele (mee 3 man) .Om 8.00h Vertrokken aan de start veur de 60kmekes , Moar na 33kms waren we al 1 kwijd "SLICK" we hebben dan nog 1u.30m gewacht in den après maar nie te bespeuren (had nogthans goeie benen volgens hij ) . Enfin den tocht was , den aprèss en zeker en vast tot de volgende editie .
Nevele, 't was in orde. Meer zelfs. 't was geen stukje beter maar wel een ferm stuk! Mooi afwisselend parcours waarbij het stukje langs het kanaal Gent-Oostende zeker een zeer mooie aanwinst is.
Tot volgend jaar.
ik heb voor mijn eerste keer een toertocht gereden. ik heb 45 Km gedaan ik vond het het zeer leuk zeker voor herhaling vatbaar had maar 1 probleempje kabel aan voor derie was los gekomen aan het station van landegem heb de rest van mijn rit maar op mijn grootse blad vooraan uit gereden. maar toch heel veel fun gehad
vandaag weer verder gewerkt samen met bartman aan de opbouw van mijn conditie.
Prima tocht, mooie variaties in het parcours.
Ik had eerst de indruk dat het veel bane ging zijn tot we na de eerste bevoorrading heel wat anders onder de wielen kregen.
Mooie lange slagen afgewisseld met technische stroken en een mooie lentezon, wat moet een mens nog meer hebben?
Dit was hier mijn 4e deelname en het beste parcours tot nog toe, hier is duidelijk meer werk ingestoken dan vroeger, heb al reklame gemaakt voor volgend jaar, een zeer mooie afsluiter van het MBseizoen