Ja ... tegenwoordig ...el gordo wrote:Inderdaad,
veel zin om deze tocht te rijden, maar zonder info wordt 't voor mij ook een andere regio...
Zucht!
Post by Dame blanche »
Ja ... tegenwoordig ...el gordo wrote:Inderdaad,
veel zin om deze tocht te rijden, maar zonder info wordt 't voor mij ook een andere regio...
Post by beginner1978 »
Aan de info van de organisatie te zien, al zeker gene bosberg. Als je die wil hebben, moet je wachten op de TT van de Forest Bikers en vooral de Goorbikers...funkstar wrote:Andere jaren geen van beiden dacht ik.Jochem83 wrote:weet iemand of ze de bosberg in langdorp passeren en de wijgaardbos in gelrode zelf?
Dan wordt 't inderdaad eens de andere kant van Aarschot dan dat de meeste gewoon zijn van de "traditionele" TT's in die regio.beginner1978 wrote:Aan de info van de organisatie te zien, al zeker gene bosberg. Als je die wil hebben, moet je wachten op de TT van de Forest Bikers en vooral de Goorbikers...funkstar wrote:Andere jaren geen van beiden dacht ik.Jochem83 wrote:weet iemand of ze de bosberg in langdorp passeren en de wijgaardbos in gelrode zelf?
Post by beginner1978 »
Houwaart zit er in. daar zijn zeker mooie stukken. Dus idd eens een variatie die leuk meegenomen is. Nu hopen op beperkte regenel gordo wrote:Dan wordt 't inderdaad eens de andere kant van Aarschot dan dat de meeste gewoon zijn van de "traditionele" TT's in die regio.beginner1978 wrote:Aan de info van de organisatie te zien, al zeker gene bosberg. Als je die wil hebben, moet je wachten op de TT van de Forest Bikers en vooral de Goorbikers...funkstar wrote: Andere jaren geen van beiden dacht ik.