Zo 27/02/2011 Gelrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dame blanche
Mountainbiker

Post by Dame blanche »

el gordo wrote:Inderdaad,
veel zin om deze tocht te rijden, maar zonder info wordt 't voor mij ook een andere regio...
Ja ... tegenwoordig ...
Zucht!
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

longbiker wrote:45-60km
Longbiker,
waar splitst de 45 zich van de 60 km?

't wordt een korte nacht; dus afhankelijk van t gevoel kan ik tijdens de toch nog de splitsing maken...
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Vorig jaar heb ik voor mezelf deze commentaar opgeschreven:

bergop of bergaf, weinig plat, schitterende TT, laatste kilometers naast water iets minder (hoop dat ze die laatste km's veranderen dit jaar).

45 km = ± 500 hoogtemeters
longbiker
Mountainbiker

Post by longbiker »

Splitsing op de 45km naar 60km,dus splitsing voor de 60km is na ongeveer 22km richting Houwaart.
Nieuw stuk grondgebied Rillaar.(minder naast Demer)
Voor meer info scroll naar pagina 1
Jochem83
Mountainbiker

Post by Jochem83 »

weet iemand of ze de bosberg in langdorp passeren en de wijgaardbos in gelrode zelf?
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de sasbikers uit Humbeek zakken ook nog eens af, al een tijdje geleden dat we rond aarschot bikten en 't er een toffe streek

hopelijk ni te veel regen de komende dagen :oops:
funkstar
Mountainbiker

Post by funkstar »

Jochem83 wrote:weet iemand of ze de bosberg in langdorp passeren en de wijgaardbos in gelrode zelf?
Andere jaren geen van beiden dacht ik.
beginner1978
Mountainbiker

Post by beginner1978 »

funkstar wrote:
Jochem83 wrote:weet iemand of ze de bosberg in langdorp passeren en de wijgaardbos in gelrode zelf?
Aan de info van de organisatie te zien, al zeker gene bosberg. Als je die wil hebben, moet je wachten op de TT van de Forest Bikers en vooral de Goorbikers...
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

beginner1978 wrote:
funkstar wrote:
Aan de info van de organisatie te zien, al zeker gene bosberg. Als je die wil hebben, moet je wachten op de TT van de Forest Bikers en vooral de Goorbikers...
Dan wordt 't inderdaad eens de andere kant van Aarschot dan dat de meeste gewoon zijn van de "traditionele" TT's in die regio.
beginner1978
Mountainbiker

Post by beginner1978 »

el gordo wrote:
beginner1978 wrote:
funkstar wrote: Andere jaren geen van beiden dacht ik.
Dan wordt 't inderdaad eens de andere kant van Aarschot dan dat de meeste gewoon zijn van de "traditionele" TT's in die regio.
Houwaart zit er in. daar zijn zeker mooie stukken. Dus idd eens een variatie die leuk meegenomen is. Nu hopen op beperkte regen
Post Reply