Zo 17/04/2011 Cassel (Fr) :: Cassel Trophy

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

@ Kuba: Gelijk heb je , dat je meerijdt ! Twas 1 van mijn mooiste ritten vorig jaar. Goe weer, gezellige sfeer, prima organisatie, schitterend parcours, een zotte forumbende ;-) .
De klim naar de 2e bevoorrading vond ik 'de max' (crosparcours) . De afdaling vond ik nog ' de maxer' . Volle gas naar beneden, enkele springbulten over maar dan : één van de zwaarste hindernissen van de dag wacht ons beneden het crosparcours =P~ . Het zweet breekt ons uit als we het zwarte beest zien opdagen. :-? . Vorig jaar was er 1cameraploeg, dit jaar waarschijnlijk 6 of 7 cameraploegen. Motorbiker heeft er vloekend zijn tanden op stuk gebeten. :roll: . Het gaat om een beekje van 23 cm breed op 12 cm diep #-o #-o #-o .Ge kent de gasten hé , lol verzekerd :-D
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

alles draait rond den cassel ,ge gaat er nooit ver weg.Meeste stukken zijn anders nooit toegankelijk.kga mij vlug ook inschrijven.
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Bresciani wrote:Voor de mensen die het evenement "CASSEL Trophy" nog niet kennen... #-o (vorig jaar was ik ook nog bij de onwetenden) :wink:
Topic 2010

Of voor degenen die nog eens willen nagenieten en kwijlen tot in April de filmpkes anno 2010

Part One

Part Deux

Last Part

Enjoy.... :wink:
Nog nooit gereden... filmpje bekeken en direkt ingeschreven en betaald ! :drunk: :drunk: :drunk:
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Falco Peregrinus wrote:
Bresciani wrote:Voor de mensen die het evenement "CASSEL Trophy" nog niet kennen... #-o (vorig jaar was ik ook nog bij de onwetenden) :wink:
Topic 2010

Of voor degenen die nog eens willen nagenieten en kwijlen tot in April de filmpkes anno 2010

Part One

Part Deux

Last Part

Enjoy.... :wink:
Nog nooit gereden... filmpje bekeken en direkt ingeschreven en betaald ! :drunk: :drunk: :drunk:
Hola, ik ga moeten geld vragen aan de organisatie voor de reclame filmpkes.... :-D

@ Falco,

Je zal er zeker geen spijt van hebben...
vorig jaar geen seconde gehad waarop ik geen plezier beleefde :wink:
altijd met 't parcours
en natuurlijk veelal met de bende hé :drunk:
miere
Mountainbiker

Post by miere »

als ge voor de 40 kiest,zit het crossparcour er dan ook in?
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

miere wrote:als ge voor de 40 kiest,zit het crossparcour er dan ook in?
Volgens de beschrijving van de lussen op 't parcours komt iedere afstand daarlangs en over... :wink:
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

miere wrote:als ge voor de 40 kiest,zit het crossparcour er dan ook in?
Yipps, zelfs 2 keer :roll: :roll:
miere
Mountainbiker

Post by miere »

dit weekend inschrijven met 4man dan
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Heb gezien dat ze nog eens de lijst geupdated hebben!
noutje
Mountainbiker

Post by noutje »

:lol: :bounce: :lol: Ooo wat ben ik blij 258 is van mij :lol: :bounce: :lol:
Post Reply