als ge nadien alle pijlen mee gaat verwijderen welskin wrote:kom ook voor de 70km vorig jaar tof geweest tot ik de wagen ging halen poort toeen lowie is dit een goeie opwarming voor spa
Zo 27/02/2011 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
't zijn wel mijn opvolgers die nu alles in goede banen leiden - ik ben nog alleen het forum-pionneke.dg-trek wrote:lowie, tof dat ge dit allemaal nog maar eens kunt regelen![]()
veel extra s![]()
wanneer gaan we nog eens over da prive -parcour =kasteel ???![]()
ben daar nog nie geweest ,zoals veeeeeele andere![]()
hoop op een droog weerke ,dan ga ik voor de 70
wat betreft dat kasteel : de 2de en laatste keer dat we de toelating kregen, was het zo nat dat jullie zijn wandelpaadjes een beetje naar de kl*ten gereden hebben - dus : exit kasteel
-
Slow Man
- Mountainbiker
crossen in de wezelse bossen
Ik hoop dat jullie meer geluk hebben met de stormen als vorig jaar. Ondanks het helse weer is de tocht toch door gegaan met een goede nood oplossing. Wel een waarschuwing diegene die kikken op hoogte meters die zijn hier minimaal, voor de koerskonijnen de singtracks zijn niet breed en de dennenbomen zijn dan misschien een zacht hout soort maar ze gaan niet om en tragere mtbikers hebben ook betaalt.
Tot zondag voor de zoveelste keer.
- Tim FCB
- Mountainbiker
Re: crossen in de wezelse bossen
Slow Man wrote:Ik hoop dat jullie meer geluk hebben met de stormen als vorig jaar. Ondanks het helse weer is de tocht toch door gegaan met een goede nood oplossing. Wel een waarschuwing diegene die kikken op hoogte meters die zijn hier minimaal, voor de koerskonijnen de singtracks zijn niet breed en de dennenbomen zijn dan misschien een zacht hout soort maar ze gaan niet om en tragere mtbikers hebben ook betaalt.
Goe gezegd
- lucvandeuren
- Mountainbiker
Post by lucvandeuren »
MTB GOE BEZIG uit Arendonk aanwezig voor deze prachtige toertocht !! Met de fiets van Arendonk naar Mol, 70 km bos en weer terug. Goed voor ongeveer 140 km plezier.