Zo 13/02/2011 Werken :: Nightbike :: 2de Warandetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

als 't niet te veel meer regent dan zal dat een heel goed parcours worden, is op veel plaatsen al goed uitgedroogd. de erika's baaikers kijken er naar uit om bij de buren te gaan biken
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Van Klerken naar Werken, 't is amper een handvol kilometer en een paar letters verschil. En zo te lezen heeft de organisatie veel opgestoken van hun, weliswaar bevroren, eersteling van vorig jaar. Erika's Baaikers zullen present zijn bij de buren in Werken, en proberen er de manschappen te verzamelen tegen 8.30 uur, in een poging de naweeën :drunk: van de finale van de Superprestige in Middelkerke daags ervoor, weg te 'werken' .
Voetje
Mountainbiker

Post by Voetje »

hoe ligt het parcour erbij voor morgen.
kan u fietsen op het koeije in houthulst.
en zit het bos ook er in houthulst.
ik moet dat van iemand vragen hoor
ik ga kan hel morgen niet fietsen.
ik ben al van de partij van kwart na zes in werken om te helpen.
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Voetje wrote:hoe ligt het parcour erbij voor morgen.
kan u fietsen op het koeije in houthulst.
en zit het bos ook er in houthulst.
ik moet dat van iemand vragen hoor
ik ga kan hel morgen niet fietsen.
ik ben al van de partij van kwart na zes in werken om te helpen.
#-o #-o
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Parcours ligt er met de regen wat natter bij dan deze week, wat van zelfsprekend is. Alles is zo goed als bereidbaar.
De eerste wei zal zwaar komen te liggen, maar is vast en zeker bereidbaar, vandaag nog getest!

@Voetje: Op het koetje is ook alles bereidbaar, bos houthulst is er niet bij.

Vast en zeker de moeite waard het nieuwe parcours! Afkomen dus!!
Normaal gezien op de (tweede voor de 47km) bevoorrading speciale attentie!

Hopelijk tot morgen allemaal!!
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Bedankt aan alle deelnemers die aanwezig waren.

Ik denk dat Werken er in geslaagd is om een mooie tocht met veel offroad aan te bieden. Deze positieve reactie hoorde ik daarnet ook aan de aankomst van meerdere deelnemers.

Het lag er wel heel zwaar bij, maar daar kan niemand aan doen, begin deze week lag het droog, na twee dagen met regen kan het niet anders dan dat het nat ligt. Maar alles was doenbaar en bereidbaar.

Volgend jaar waarschijnlijk nog enkele offroadstukken bij! Dus allen bedankt en hopelijk tot volgend jaar!!
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Awel wat een verschil met de vorige editie, deze editie was volgens mij zeer goed, inderdaad voldoende offroad en de nodige recuperatiestukken, de afspuitstand was ook dik in orde =D> =D> =D> . Zo zie je dat een een organisatie zeker een tweede kans mag krijgen :wink: :wink:

Op naar de derde editie,

Grtzz

Pompierke
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

deze morgen vanuit Houthulst met de fiets afgekomen. Heb een mooi (maar bere lastig) parcour voor geschoteld gekregen.
Het was zeker de moeite waard. De kasseistrook van 1160 meter was een leuke massage voor kuiten en onderarmen en ook een "specialleke" vond ik de oversteek door het water (naar het einde toe). 't is eens iets anders.

Toch een gemiddelde behaald van 18.3 (wat voor mij zeer goed is!)

De bepijling was hééééééél dik in orde.

Ik kom nog terug. Aan de organisatoren, bedankt om mij een leuke voormiddag te bezorgen.

Grtz Manza (Erika's Bikers)
elsje
Mountainbiker

Post by elsje »

ewel, content dat ik uit mijn warm bedje gekropen ben want het was alweer geleden van onze eigen tocht in Klerken.
Een mooie, zware tocht gereden, merci aan de meneer van zarren die bij de toeristen rijdt en mij gezelschap gehouden heeft of ik hem. Jammer dat we geen meer konden drinken maarja moest toch op tijd zijn op het werk hé
Els
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

vanmorgen vroeg vertrokken vanuit klerken naar werken (moest op tijd thuis zijn). Het was inderdaad een mooie maar toch wel lastige tocht. Blijkbaar kan de grond niet veel water verdragen en bij de minste regenval heeft men van een droog parcours (woensdag) er een zware omloop. Al het goede was erin van de streek was erin verwerkt.

Organisatie leek me ook prima in orde. De 2 bevoorradingen waren ook ideaal (beter twee sobere bevoorradingen, alhoewel druppels aan de bevoorrading niet echt sober zijn, dan 1 uitgebreide bevoorrading op de grote toer.

Normaliter hebben we dus alle reden om volgend jaar terug naar werken te komen
Post Reply