Sportboetiek Bollen Diepenbeek

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
ridley
Mountainbiker

Post by ridley »

Ben er eens paar keer geweest voor wat kleine spullen. Die 2 vrouwen daar zijn geen gemakkelijke en vrij kort af toen #-o. De kerel in de werkplaats is wel een goeie die u graag helpt en wat zevert.
stevy
Mountainbiker
Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"

Post by stevy »

Het zal van de dag afhangen.
Ik ben een keer daar geweest voor een gewone heren fiets. Toen heel vriendelijk en na lang twijfelen een trek T500 gekocht aan 40% korting. Dit was een geweldige fiets. Zonder morren 3 fietsen buiten gezet uit hun overvolle winkel om te kunnen testen
andere keer daar geweest om een mtb te kopen. de scheldecross was bezig en dat had voorrang tijd voor uitleg was er niet. ben dan maar ontgoocheld door gegaan. naar gaethofs gereden en daar een mtb gekocht.
filsdanvers
Mountainbiker

Post by filsdanvers »

Kan mij de beschreven situaties best voorstellen bij bollen.
Kan zelf echter niet klagen, ik twijfelde over 2 modellen die niet in stock waren. Ze heeft toen beide modellen in mijn maat besteld zodat ik een een paar dagen later rustig kon kiezen.
Toen eind augustus heb ik ook nog bijna 50% korting gehad op een carbon model van dat jaar.
Een jaar later met een garantie geval terwijl ik in het buiteland zat hebben ze ook de moeite gedaan om mij perso in contact te brengen met trek om het probleem opgelost te krijgen.
g man
Mountainbiker

Post by g man »

vind dat ook maar een slordige winkel vol oude manekes en koersers en daar heb ik niet zo veel mee ik zou daar gewoon van de korting profiteren en dan gewoon weg blijven
Post Reply