Jolle wrote:Mss moet je toch maar eens op een dinsdag aan de Central in Erps aansluiten met zo'n oefenritje van de shortmtbikers. Ik heb dat namelijk ook gedaan en ben daar redelijk hard mezelf tegengekomen
Maar ik beweerde dan ook niet van mezelf dat ik goed was en wedstrijden zou gaan doen he
Er zijn hier in de buurt van Kortenberg wel meerder clubs hoor, alleen weet ik niet of ze allemaal een website hebben en hoe erg ze competitiegericht trainen.
Ook hier geldt; wie zoekt die vind.
wie zoekt die vind indd
maar ik heb al even zitte graven op het net en 1 top club tegen gekomen in kortenberg maat dat is topsport , en verder heb ik vossem , everberg en winksele tegen gekomen op het net , die een club hebben , maar dat lijkt mij fun mountainbike , of zit ik daar naast ?
en shortmtbikers zegt zelf op hun site wij rijden voor het plezier , niet wedstrijd dus of zit ik er naast
ik heb iets nodig om mij aan op te trekken , zoals een club met manne op beter niveau , zelf zou ik snel op niveau van dit blijven hangen of miss net iets hoger dan dit , maar niet meer dan dat , maar dan is het zinloos te denken aan wedstrijd
wie doet er hier van groot omg kortenberg , wedstrijd in club verband ?