beginnen met wedstrijden

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
gregge85
Mountainbiker

Post by gregge85 »

Jolle wrote:Mss moet je toch maar eens op een dinsdag aan de Central in Erps aansluiten met zo'n oefenritje van de shortmtbikers. Ik heb dat namelijk ook gedaan en ben daar redelijk hard mezelf tegengekomen :-)

Maar ik beweerde dan ook niet van mezelf dat ik goed was en wedstrijden zou gaan doen he ;-)

Er zijn hier in de buurt van Kortenberg wel meerder clubs hoor, alleen weet ik niet of ze allemaal een website hebben en hoe erg ze competitiegericht trainen.

Ook hier geldt; wie zoekt die vind.

wie zoekt die vind indd
maar ik heb al even zitte graven op het net en 1 top club tegen gekomen in kortenberg maat dat is topsport , en verder heb ik vossem , everberg en winksele tegen gekomen op het net , die een club hebben , maar dat lijkt mij fun mountainbike , of zit ik daar naast ?
en shortmtbikers zegt zelf op hun site wij rijden voor het plezier , niet wedstrijd dus of zit ik er naast

ik heb iets nodig om mij aan op te trekken , zoals een club met manne op beter niveau , zelf zou ik snel op niveau van dit blijven hangen of miss net iets hoger dan dit , maar niet meer dan dat , maar dan is het zinloos te denken aan wedstrijd

wie doet er hier van groot omg kortenberg , wedstrijd in club verband ?
gregge85
Mountainbiker

Post by gregge85 »

Jolle wrote:Mss moet je toch maar eens op een dinsdag aan de Central in Erps aansluiten met zo'n oefenritje van de shortmtbikers. Ik heb dat namelijk ook gedaan en ben daar redelijk hard mezelf tegengekomen :-)

Maar ik beweerde dan ook niet van mezelf dat ik goed was en wedstrijden zou gaan doen he ;-)

Er zijn hier in de buurt van Kortenberg wel meerder clubs hoor, alleen weet ik niet of ze allemaal een website hebben en hoe erg ze competitiegericht trainen.

Ook hier geldt; wie zoekt die vind.

wie zoekt die vind indd
maar ik heb al even zitte graven op het net en 1 top club tegen gekomen in kortenberg maar dat is topsport
verder heb ik vossem , lijkt mij fun mountainbike
everberg , zegt zelf op hun site wij rijden fun mountainbikeen
winksele die website is verleden tijd
ben ik fout met wat ik vind op het net over die clubs ?
zijn er nog clubs die ik over het hooft heb zien ?

ik heb iets nodig om mij aan op te trekken , zoals een club met manne op beter niveau , zelf zou ik snel op niveau van dit blijven hangen of miss net iets hoger dan dit , maar niet meer dan dat , maar dan is het zinloos te denken aan wedstrijd

wie doet er hier van groot omg kortenberg , wedstrijd in club verband ?
downhiller01
Mountainbiker

Post by downhiller01 »

In de winter organiseerd de VWF toch wedstrijden?

Ik ben er nog voor aan het trainen maar ben in een weg koers mezelf tegenkomen, niet in de benen maar in de ademhaling, want de eerste ronde was 47 gemiddeld :o

DZM in Lede hebben een goed tempo om te trainen voor wedstrijden eveneens..
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

downhiller01 wrote:In de winter organiseerd de VWF toch wedstrijden?

Ik ben er nog voor aan het trainen maar ben in een weg koers mezelf tegenkomen, niet in de benen maar in de ademhaling, want de eerste ronde was 47 gemiddeld :o

47 gemiddeld, miljaarde dju joengne...
kga t bij mtb houden, daar moete zo rap ni voor kunnen rijden :p
gregge85
Mountainbiker

Post by gregge85 »

Foxy wrote:

dat is normaal he
harde weg , lichte velo , dunnen grotere banden
dat is wat ne mtb niet heeft , daar is alles zwaarder en dikker
en dan haal je zoon snelheden

+ vergelijk een training in kilomerters niet tusse een koers training en een mtb training , eveneens een wedstrijd
zeg nooit een mountainbiker is beter dan een koerser , of omgekeerd
je traint anders , koers langdurige kracht voor aanhoudende hoge snelheden en uithouding
mtb korte explosieve kracht voor korte zware en veel hellingen en uithouding
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

gregge85 wrote:
Foxy wrote:

dat is normaal he
harde weg , lichte velo , dunnen grotere banden
dat is wat ne mtb niet heeft , daar is alles zwaarder en dikker
en dan haal je zoon snelheden

+ vergelijk een training in kilomerters niet tusse een koers training en een mtb training , eveneens een wedstrijd
zeg nooit een mountainbiker is beter dan een koerser , of omgekeerd
je traint anders , koers langdurige kracht voor aanhoudende hoge snelheden en uithouding
mtb korte explosieve kracht voor korte zware en veel hellingen en uithouding
Jaja ben ik zeker met je eens, maar als ik met de kromstuurvelo ga trainen is t toch nooit boven de 40 hoor, tmag nog op tempo zijn :p (vandaar m'n verwondering)
Post Reply