De buren zullen er ook zeker zijn, eens komen kijken of wij binnen 2 weken er nog wat schoons kunnen uithalen in dat militair domein
Tot Zondag
Zo 06/02/2011 Kalmthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
En welke organisatie mag dat dan wel zijn ??'m biker wrote:De buren zullen er ook zeker zijn, eens komen kijken of wij binnen 2 weken er nog wat schoons kunnen uithalen in dat militair domein
Tot Zondag
Het militair domein is vrij groot, gaat jullie toer over pakweg dezelfde single tracks of zitten jullie op een andere kant van het domein ?
- rubber-12
- Mountainbiker
Omdat ik morgen een andere prio heb (VIP kaarten voor de Superprestige van Hoogstraten), ben ik het parcours al eens gaan verkennen.
De pijlen die de grote lijnen aangeven hingen er al, onderweg kwam ik de vliegende hollander nog tegen die de rest aan het hangen was en een controle op pijltjesdieven deed.
Hij wist me te vertellen dat door een nieuwe boswachter er sommige paadjes niet meer toegelaten zijn
. Maar geen nood, de parcoursbouwer kent zijn weg daar en heeft zijn best gedaan. Leuke route.
In elk geval moest je het gebied daar wat kennen om de route aaneen te knutselen.
Tot aan de splitsing lag er hier en daar een modderstuk, bij oversteken van afwaterkanalen was het soms wat opletten. Daar is mijn voorwiel plots in het diepe gedoken en ik ging erachteraan. Daar zouden morgen palletten worden gelegd en gevaarsbordjes.
Al bij al weinig modder, de zware stukken zijn eruit gelaten. Meestal kun je net langs het randje.
Ik was blij de 140 mm bike mee te hebben, het werd ferm donker en met momenten zag ik de baan niet zo best meer. Met zo'n bike dender je er dan gewoon door of over.
@bikerkapellen : De pijltjes wezen nu rond de jump, maar als je weet waar die ligt...
De pijlen die de grote lijnen aangeven hingen er al, onderweg kwam ik de vliegende hollander nog tegen die de rest aan het hangen was en een controle op pijltjesdieven deed.
Hij wist me te vertellen dat door een nieuwe boswachter er sommige paadjes niet meer toegelaten zijn
In elk geval moest je het gebied daar wat kennen om de route aaneen te knutselen.
Tot aan de splitsing lag er hier en daar een modderstuk, bij oversteken van afwaterkanalen was het soms wat opletten. Daar is mijn voorwiel plots in het diepe gedoken en ik ging erachteraan. Daar zouden morgen palletten worden gelegd en gevaarsbordjes.
Al bij al weinig modder, de zware stukken zijn eruit gelaten. Meestal kun je net langs het randje.
Ik was blij de 140 mm bike mee te hebben, het werd ferm donker en met momenten zag ik de baan niet zo best meer. Met zo'n bike dender je er dan gewoon door of over.
@bikerkapellen : De pijltjes wezen nu rond de jump, maar als je weet waar die ligt...
Last edited by rubber-12 on Sun 06 Feb 2011 10:44, edited 1 time in total.
- devil biker
- Mountainbiker
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
Chapeau mannen
mooie tocht en toch zwaar genoeg ondanks de 38 km inplaats van de 45 km (heb mijn peren gezien).
Nonstop draaien en keren en dan een molshoop op en af en moderstroken (single tracks a volente), en dan een aantal recupuratie stukken waar ge kont knallen tegen de wind in
Zeker de moeite om volgende jaren terug te komen
Douche was in orde en warm genoeg voor mij
Bepijling was in orde en de bevoorrading ook.
Afspuitstand, voldoende slangen .
Hopen dat de tt binnen twee weken hier ook zo in orde zal zijn
grtz devil
Nonstop draaien en keren en dan een molshoop op en af en moderstroken (single tracks a volente), en dan een aantal recupuratie stukken waar ge kont knallen tegen de wind in
Zeker de moeite om volgende jaren terug te komen
Douche was in orde en warm genoeg voor mij
Bepijling was in orde en de bevoorrading ook.
Afspuitstand, voldoende slangen .
Hopen dat de tt binnen twee weken hier ook zo in orde zal zijn
grtz devil
-
Lee Towers
- Mountainbiker
Post by Lee Towers »
t was goe in orde in Kalmthout, als iemand de link heeft van de foto's dan zie ik hem graag voorbij komen 
-
Lee Towers
- Mountainbiker