Zo 06/02/2011 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mistersvekke
- Mountainbiker
-
pinaridsco
- Mountainbiker
De eerste splitsing (zonder rekening te houden met de kidstour) is op km 4 : rechtsaf voor de 29 en 49 km, rechtdoor voor de 39 km. (dit is een extra lus voor de 39km van ongeveer 3km (Pimberg).Davodin wrote:hallo,
Kan iemand mij vertellen na hoeveel km de splitsingen zijn?
Kwestie van goei afspraken te maken met mijn compagnons.
Op hoeveel km passeren we langs de Kalvarieberg, want ik ben van Binkom?
Als we dan verdergaan op de kms van de 39, komt de volgende splitsing op km 12 (ook daar weer een extra lus voor de 39 van 1,8km- met extra beklimming).
Dan blijven we samen tot aan de bevoorrading (km 24, opnieuw berekend op de 39km).
De volgende splitsing is op km 32 en dan gaat de 49 km een andere kant uit, nl. naar het Calvariebos, waar nog een zeer mooie beklimming wacht.
Tussen deze splitsing en het Calvariebos zitten een paar verharde stroken, die onvermijdelijk zijn om aan het Calvariebos te geraken. Beschouw het als een welverdiende recuperatiestrook
Wie dus het maximum uit de TT wil halen, kan best eerst de pijltjes van de 39 km volgen (tot aan de bevoorrading bijvoorbeeld) en daarna die van de 49 km. Dan kom je uit op bijna 54 km.
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Kun je de 54 dan ook niet beter aanduiden op de splitsingsborden?bulls68 wrote:Wie dus het maximum uit de TT wil halen, kan best eerst de pijltjes van de 39 km volgen (tot aan de bevoorrading bijvoorbeeld) en daarna die van de 49 km. Dan kom je uit op bijna 54 km.
De Cavalerieberg vond ik in het verleden zeker de moeite