Zo 12/12/2010 Budel (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

helemaal mee eens. vandaag ook met zijn 2en geweest. Post was idd laat en er was geen bewaakte stalling verder niks te klagen. erg mooie tocht. Had hem vorig jaar ook gereden en daarom teruggekomen. Mr c reed wel een spaak kapot en daarom na de laatste single track over de weg teruggegaan. werd ook nog "geintervieuwd" door een verslaggever van het eindhovens dagblad. ben benieuwd...
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

'K heb mij gisteren kostelijk geamuseerd in Budel ... schone single tracks, niet te druk, goei soep op de bevoorrading, alles schoon afzet met zaagsel, half het dorp dat als seinwachter dienstdeed =D> =D> =D>
... wel lekker gecrasht op één van de single tracks #-o [-X :oops: (en vandaag doet alles seriues zeer) ... voor mij kwam die bevoorrading dus ook VEEL te laat. Ik daar nog even getwijfeld om naar de EHBO in een caravan te gaan, maar toch besloten de 50km verder te doen :bounce: :drunk:
Post Reply