24 uur van Westerlo MTB 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
elk jaar meer en meer van die wacko's!!de vallende mountainbiker wrote:rijden daar solorijders ook mee infeite??
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
awel jom...ni goe geslapen of wa??Stalen Worm wrote:elk jaar meer en meer van die wacko's!!de vallende mountainbiker wrote:rijden daar solorijders ook mee infeite??
-
van lommel cycling
- Mountainbiker
Post by van lommel cycling »
kan er mij iemand vertellen hoe je best traint voor de 24u solo te rijden?
mvg
mvg
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
euhm.. humor is een zeldzaam iets de laatste tijd zeker, 't zal de tijd van't jaar zijnde vallende mountainbiker wrote:awel jom...ni goe geslapen of wa??Stalen Worm wrote:elk jaar meer en meer van die wacko's!!de vallende mountainbiker wrote:rijden daar solorijders ook mee infeite??![]()
Ne maat van mij die doet dit hij traint een heel jaar voor 1of2 van deze uitdagingen is nu al aan de opbouw van volgend jaar bezig heeft hier in 2009 op het podium gestaan had toen iets rond 450km (bijna 19km/u 24u lang) in zolder op de weg gaat hij boven de 800kmvan lommel cycling wrote:kan er mij iemand vertellen hoe je best traint voor de 24u solo te rijden?
mvg
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
en dan moete mij in de herfst mee het vallen van de bladeren maar eens bezig zienStalen Worm wrote:euhm.. humor is een zeldzaam iets de laatste tijd zeker, 't zal de tijd van't jaar zijnde vallende mountainbiker wrote:awel jom...ni goe geslapen of wa??Stalen Worm wrote: elk jaar meer en meer van die wacko's!!![]()
![]()
dees jaar de hel van kastel meegedaan en al op zoek naar een ander uitdaging
@ van lommel cycling : aangezien het hier om een duurwedstrijd gaat lijkt me me logisch dat je zoveel mogelijk km's maalt als voorbereiding.Interval lijkt me hier ni echt nodig maar ik kan me natuurlijk vergissen.