Za 27/11/2010 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den Trekmountainbiker
Mountainbiker

Post by den Trekmountainbiker »

Een mooi tochtje,geschikt voor jong en oud, morgenavond moet ik wat helpen om het een en ander nog klaar te zetten, kzal ne keer polsen waar de wegen naar toe leiden,
tzal wel friskes zijn zo te horen aan de weervrouw :wink:
Douche is hier wel een plezierige ervaring, daar ben ik zeker van :drunk: :drunk: :drunk:
gunterbiker
Mountainbiker

Post by gunterbiker »

Ik vind deze één van de saaiste tochten, het is de verplaatsing van Middelkerke echt niet waard hoor. ](*,)
RAV 007
Mountainbiker

Post by RAV 007 »

De tocht die deze club in de zomer organiseert is inderdaad vrij saai, maar in de winter is het een ander parcours en valt deze best wel mee vind ik. RAV's aanwezig met twee !
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

gunterbiker wrote:Ik vind deze één van de saaiste tochten, het is de verplaatsing van Middelkerke echt niet waard hoor. ](*,)
nochtans vond hem 2 jaar geleden redelijk goed,spijtig dat ik geen verdere info krijg over de editie 2010 :roll: :roll: :roll:
lees het verslag van 2008 http://www.choufkes.be/mbc/ritverslagen ... 202008.htm
groeten :wink:
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

Vandaag om 9u30 vertrokken voor de 35km
Wat een prachtig wit landschap!

Over de rit:

Het deel tot aan de bevoorrading vond ik wel nog cava. Heb kunnen genieten van het landschap.
Niet echt technisch maar ok, dat hoefde voor mij niet vandaag.

Bevoorrading zelf was uitgebreid en in orde!

Het deel na de bevoorrading vond ik slecht!
Het stuk dat begon aan de drukke baan in Ouwegem (aan die kermis) tot aan het einde was 1 grote ramp.
Altijd rechtdoor langs drukke baan...
Ronduit saai en allesbehalve creatief.

De douches: dik in orde!

Geen idee of ik deze volgend jaar nog ga rijden.

greets
kartracerken
Mountainbiker

Post by kartracerken »

ik heb de rit ook gereden vandaag en ik vindt tot nu toe de miste rit die ik al gereden heb , je moest ook goed uitkijken naar de pijltjes ( 3 x mis reden )
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Gestart rond 11 u, moeilijk om een parkeerplaats te vinden.
Vlot ingeschreven voor de 45 en begin was idd. goed. Paar modderstrookjes die te rijden waren, veel tegelpaadjes, kasseien en een lichtgolvend parcours. Bevoorrading was zeer goed. Daarna weer veel van die tegelpaadjes, kasseien en baan langs lozer bos (mocht het niet, of kon het niet ?) en de laatste kilometers maar wa 'gazze' gegeven op de grote baan. Nog nooit zoveel op mijne grote platteau gereden tijdens een winterrit ...
Afspuit was goed, net als de douches. Nog genoten van den ename met broodje.
Het zeer in mijne kop waarmee ik was gestart ben ik onderweg kwijtgespeeld, moet het niet terug hebben. Samen met Bierie toch nog veel deugd beleefd aan deze 'snelle' rit.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

kartracerken wrote:ik heb de rit ook gereden vandaag en ik vindt tot nu toe de miste rit die ik al gereden heb , je moest ook goed uitkijken naar de pijltjes ( 3 x mis reden )
Niet echt misreden, maar vond ook dat de pijltjes iets duidelijker mochten zijn, ; was soms 'zoeken' om er één te vinden ...
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Inderdaad de pijltjes konden wat beter geplaatst worden maar los daarvan wel genoten van deze tocht en het mooie witte landschap.

Ook voor het eerst een zwarte piet op ne mountainbike gezien =D> =D> al hadden wij er ook wel wat van weg bij aankomst ..

Er zat inderdaad ook redelijk veel baan in , had misschien iets meer verwacht van deze streek maar toch goed geammuzeerd van de volle 45 km =D>

Aja ik vond ook dat er veeel water op de paadjes stond misschien toch hier en daar een geultje graven dat het water weg kan [-o< maar langs de andere kant was wel onze fiets weer steeds moddervrij :lol:

We zijn ook langs Peter Goosssens zijn optrekje gepaseerd amai amai #-o

Iets verder aan die windmolen waar volgens mij het hoogste punt was stond een fotograaf foto's te trekken ...weet niet of deze van de organisatie was ???
coasterx
Mountainbiker

Post by coasterx »

'k had er ook meer van verwacht. Het zou een betere optie zijn om richting Zwalm te gaan denk ik. Ook een passage doorgeen het veldritparkoer (Asper-Gavere) ware mooi geweest.
Als het dan toch richting Nasareth moet, hadden ze er de passage aan het bos naast de autostrade kunnen bijnemen.
De prachtige TT van Astene van enkele weken terug bewijst nochtans dat een mooi parkoer in die omgeving zeker mogelijk is.

Om positief te eindigen : de bevoorrading was top. Daar was niks op aan te merken.
Post Reply