Dan maar rijden dat het zweet je van de rug loopt....The Doctor 46 wrote:Waarschijnlijk kom ik ook, maar als ge de weerberichten moet geloven zal de temperatuur niet veel boven het nulpunt komen.
Zo 28/11/2010 Scherpenheuvel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Hoi,
kunnen we ergens een plannetje vinden van deze tocht. Zou eventueel ook vanuit Tielt-Winge met de fiets komen en ergens op parcour willen springen (of toch doen alsof). Dan naar inschrijving, betalen, ene drinken en verder parcour volgen.
Cross-groeten,
KrrR,
kunnen we ergens een plannetje vinden van deze tocht. Zou eventueel ook vanuit Tielt-Winge met de fiets komen en ergens op parcour willen springen (of toch doen alsof). Dan naar inschrijving, betalen, ene drinken en verder parcour volgen.
Cross-groeten,
KrrR,
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Het is te hopen dat het dan ook over mijn voeten loopt, want daar zit meestal het probleemDr.Luke wrote:Dan maar rijden dat het zweet je van de rug loopt....The Doctor 46 wrote:Waarschijnlijk kom ik ook, maar als ge de weerberichten moet geloven zal de temperatuur niet veel boven het nulpunt komen.
Maar heb nu van die warmte patch gaan halen die je maar ene keer kunt gebruiken en overschoenen , hopelijk nu geen kou voeten meer